gestrest

<p>hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier op de forum maar lees wel af en toe mee. mijn man en ik zijn nu aan het proberen om zwanger te worden. deze maand voor de eerste keer. ik moet over 3 dagen ongesteld worden.. maar ik weet nu niet of ik een regelmatige cyclus heb of niet. toen ik 1,5 jaar geleden ben gestopt met de pil. werd het heel onregelmatig en ook heel veel pijn. ik voel ook nooit mijn eisprong. nu sinds 3 maanden is het 'regelmatig'? ik weet niet of het regelmatig is of het dadelijk weer gaat veranderen naar langere dagen. als jullie begrijpen wat ik bedoel. normaal voel ik al een week voor mijn ongesteldheidsdag dat ik ongesteld word met krampen en rugpijn. nu voel ik helemaal niks! wat nog nooit is geweest. heb soms wat vaker maagzuur, misselijkheid, en kleine steekjes en heel veel afscheiding... maar ik wil al zo graag echt al 5 jaar een baby dat ik ook gewoon jank op straat als ik een baby zie:p  sinds kort wilt mijn man pas een kindje vandaar dat we het nu pas proberen. de verhalen dat sommige stellen al zo lang proberen en het niet lukt maakt me bang en verdrietig... mijn moeder en mijn zus zijn altijd meteen zwanger geworden en me tante moest met hormonen... weet niet of dat erfelijk is?... wil aankomde week zo graag een zwangerschapstest doen... maar ik ben zo bang! ik wil geen negatief zien! kan iemand me de moed in praten ? frustrerend</p>
 
Ik ben zelf gestopt met de pil omdat ik er heel veel bijwerkingen van kreeg had echt alles geprobeerd uiteindelijk besloten zonder anti conceptie verder te gaan ik was behoorlijk sexueel actief ik bedoel echt zeker 4x per week maar nooit rond de dagen dat ik het meest kans had om zwanger te worden. Super naief natuurlijk want ik heb nu een baby van 8 weken :p ik ben pas 20 en het was een ongelukje. Je word heus wel zwanger zelfs als het wat langer duurt bij mij duurde het ook een jaar, en ik deed t niet eens op dagen dat ik zwanger kon worden. Als je t gewoon vaak doet komt t vast snel succes x
 
Terug
Bovenaan