gestript! 2 cm ontsluiting!

Hoi dames,

De 2e strippoging is gelukkig gelukt vanmiddag!
Ik had 2 cm ontsluiting, dus goede hoop dat het nu wat gaat doen.

Laat het echte werk maar beginnen! wij zijn er klaar voor!

xxx

Ik had het advies gekregen van de vk om lekker in bad te gaan en daarna lekker op bed te kruipen en proberen te ontspannen. Het lijkt effect te hebben, want het rommelt behoorlijk! Vooral veel last van mn onderrug en bloederig slijm bij het plassen...
hoop dat het door gaat zetten!

Voor jou ook spannend femke! Ik las dat jij ook gek word van alle nieuwsgierigheid van de mensen om je heen? Ik werd er ook gestoord van! Ik heb alle vriendinnen om me heen dan ook vriendelijk verzocht te stoppen met het elke dag sms/mailen/bellen/krabbelen of ik al "bezig" ben en dat ik daar dus ook niet meer op ga reageren. heb liever vdat ze me bellen om te vragen of ik tijd heb voor een kopje thee o.i.d. dus begrijp je gevoel helemaal!

xxx

Spannend en heel veel succes, ik hoop voor je dat je straks lekker je kinsje in je armen kunt houden!

Groetjes Renate

Spannend hoor, hoop heel erg voor je dat het door gaat zetten!
En idd heel vervelend al die mensen die het liefst elke minuut op de hoogte gehouden willen worden.
Mijn schoonmoeder belde gewoon elke 10 minuten net zolang tot ik oppakte! Heb toen me man maar opgebeld en gezegd dat hij haar eens duidelijk moest maken dat ze daarmee opmoest houden en als er iets was we haar wel zouden bellen! Dat hielp gelukkig!

Succes nog even!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan