Gestript, 2cm, tips?

<p>Ik ben gisteren, 40+6w, gestript door de vk. Ik zat op 2cm ontsluiting. Dit is mijn 3e kindje.</p><p>Gisteren de hele dag gerommel maar niks wat doorzette.</p><p>Heeft het strippen bij jullie geholpen? Wie heeft tips om het gerommel een beetje op gang te helpen? Werkt een fitnessbal?</p><p>Ik drink in elk geval frambozenbladthee en eet dadels?</p>

Oeh heel herkenbaar.. Bij mijn derde kindje had ik ook 2 cm ontsluiting en in totaal 3 keer gestript. Wel gerommel maar geen baby... Uiteindelijk zijn met 41.5 thuis mijn vliezen gebroken en toen was ze er razendsnel.
Dus het gerommel zegt helaas niks.. Hou vol, het duurt niet lang meer!

Ugh herkenbaar, ik ben bij mijn laatste zwangerschap 4 keer gestript. 
De laatste keer was ik het zat en heb ik de dag ervoor een aantal keer boven een flesje caulopyllum (homeopathisch middel) gehangen onder het mom, baadt het niet dan schaadt het niet. 
Ik geloof er normaal niet in, maar na het strippen kwam het die keer goed op gang en ben die avond redelijk snel, natuurlijk en zonder complicaties bevallen.
Je zou het kunnen proberen:) 

Hier wel een succesverhaal. Strippen was wel twee keer nodig. Met 39+5 gestript, toen ongeveer 3cm maar het zette nog niet door. Met 40+1 nog een keer gestript. Ik dacht dat t niks deed want idd alleen maar wat krampen. Maar ineens bleek ik op 6/7 cm te zitten. Die krampen deden dus zeker wel wat. Gewoon pijnloos naar de 7cm gegaan :) geen tips maar het gerommel kan dus zeker wel effect hebben. Veel succes bij de bevalling!

Terug
Bovenaan