gestript en ijzertekort

Hoi meiden, nou mocht gisteravond weer naar de VK en die heeft me kunnen strippen. Viel me op zich mee. Heb daarna niet echt wat gemerkt, alleen wat bloedverlies en wat harde buiken, maar verder niets helaas. Zoonlief hadden we laten logeren voor als het wel door zou zetten. Helaas (nog) niet dus. Ik blijk ook een erg laag ijzergehalte te hebben (is dus niet zo gek dat ik me erg moe voel) en heb nu pillen gekregen. Volgende week pas weer een volgende afspraak, ik hoop echt dat ik dan al ben bevallen.......

Wat balen dat het strippen niet heeft geholpen.
Ik hoop dat je kleintje indd snel komt.
En hopelijk helpen de tabletten een beetje zodat je niet meer zo erg moe bent.
Ik hoop vrijdag gestript te worden en hopelijk helpt het.....
Succes en sterkte nog even meid.

Liefs marielle 39w1d

Wat balen dat het strippen niet heeft geholpen.
Ik hoop dat je kleintje indd snel komt.
En hopelijk helpen de tabletten een beetje zodat je niet meer zo erg moe bent.
Ik hoop vrijdag gestript te worden en hopelijk helpt het.....
Succes en sterkte nog even meid.

Liefs marielle 39w1d

He wat jammer dat het strippen nog geen resultaat heeft gehad! Ik word donderdag pas gestript (als het kan tenminste). Ik duim voor je dat het toch nog gaat doorzetten vandaag!

ow balen dat het niet heeft door gezet!!
hopen dat onze bevalling snel opgang komen, allemaal tegenlijk vannacht en morgen allemaal goed nieuws zal toch leuk zijn haha....
sterkte!

hey, inmiddels ben ik gisteren de slijmprop verloren en had hele dag harde buiken, toen vanaf 19.00 ongeveer voorweeen, om de 8 min, later zelfs om de 5 min, maar zette helaas niet door, rond 00.30 hield het helaas allemaal weer op. Net mijn zoontje naar KDV gebracht, nu ff een bakkie en dan maar wat in huis rommelen......

Bij mijn zoontje begon het met weeeen op 40+5 en die is op 40+6 geboren, als dat nu weer zo gaat (zou leuk zijn) dan gaat het vanavond voor het echie... hoop het wel.....

Terug
Bovenaan