Gestript en middagje ziekenhuis...

Vanmiddag om 13:00 had ik mijn afspraak met de verloskundige. Eerst mijn bloeddruk gemeten, die was hoog voor mijn doen 145/85 t.o.v. 115/65. Daarna strippen, dat was wat gevoelig maar het was prima te handelen! De boel is verweekt, ik heb 2cm ontsluiting. Mocht het nu niet het gewenste resultaat hebben dan donderdagmiddag weer strippen.

Sinds gisteren beweegt ons meisje echter een heel stuk minder, gisteren heb ik haar maar 3x gevoeld terwijl ze meestal juist behoorlijk druk is. Voorafgaand aan het strippen vanmiddag had ik haar ook pas 1x gevoeld dus wilde de vk dat ik voor de zekerheid toch nog even naar het ziekenhuis zou gaan voor een CTG en echo. Die waren goed, een 10 voor d'r hartslag, nog genoeg vruchtwater, hoofdje mooi voor de uitgang en wat bleek... Ik heb ook contracties (ik dacht ze al 3 dagen te voelen, maar op de CTG uitdraai het bewijs). Het is dus duidelijk aan het rommelen!
 
Hoop dat het strippen heeft gewerkt..
Misschien dat ze minder beweegt vanwege de contracties? Of kan dat niet?

Fijn dat verder alles goed is
 
Dus ook bij jou is het begonnen, spannend hoor!
Nu afwachten wanneer het door gaat zetten. En al 2cm ontsluiting, das ook al lekker.
Sterkte! Ben benieuwd hoe het zal lopen...
 
Thanks meiden!

Het rommelt hier rustig verder...

Maar goed nieuws!
Vanochtend is wel een van m'n vriendinnen bevallen... Ben benieuwd of ik het kleintje nog te zien krijg voordat ik zelf beval, dat is echt nog de vraag! En anders is het moment van eerste ontmoetingen aan beide kanten... Ook bijzonder!

Liefs!
 
Hey Marieke, dat had ik ook met n vriendin, bij m'n vorige zwangerschap ;-) Ik had op haar gebeld en zou de volgende dag langs gaan, maar toen werd het bij mij toch echt serieus en s avonds laat lag ik zelf in m'n kraambed... Wie weet geldt dat voor jou ook wel!!

Succes met de laatste loodjes!
 
Hahahaha wie weet! Ik roep intussen al maanden dat ik graag op 1 november wil bevallen, dus wie weet! Bij mijn zoontje riep ik op de uitgerekende dag of erna, en hij kwam op de uitgerekende dag... Maargoed, twice so Lucky?? Het zou wat zijn hé?
 
Terug
Bovenaan