Gestript vandaag

Vandaag (onverwacht) gestript...... Ben nu 39.2 wkn zwanger... Heb vanaf week 28 last van een wat verhoogde bloeddruk, maar dit is met het nemen van voldoende rust allemaal aardig binnen de perken gebleven en voel me best aardig! Afgelopen weken werd er dus regelmatig in het ZH geroepen dat het zo goed gaat en dat het beter voor de baby is, om zo lang mogelijk in m'n buik te groeien. Dus kwam best onverwacht dat de verloskundige vanmorgen inwendig onderzoek wilde doen en omdat het kon me meteen stripte (met mijn goed keuring natuurlijk)...
Ze zei dat dit net het zetje kon zijn om de bevalling op gang te helpen...
Wie heeft er hier ervaring mee?
Hoelang na het strippen kunnen de weeën opgang komen?? Het is nu ong. 6 uur geleden en voel nog niets (wel wat bloedverlies) zal het geen effect gehad hebben???

Hihi spannend hoor!!! Moet, als alles rustig blijft, maandag weer terug op controle....
Groetjes Maris

ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren. Ik heb er wel ervaring mee in mijn vorige zwangerschap toen was ik 37,5 week zwanger en had 2cm ontsluiting, helaas heeft het toen voor mij niet geholpen. Jij bent wat verder dus ik hoop voor je dat het snel zijn werk zal doen.

Succes

Gr

ik vorige week donderdag gestript en afgelopen dinsdag weer... maar heeft tot nu toe niets uit gehaald. moet morgen naar de gynaecoloog ben benieuwd wat daar gezegt wordt?

ik kreeg overgens van de verloskundige te horen dat 1 op 7 strip pogingen leiden tot een bevalling binnen 2 dagen... dus er is nog hoop, maar wel een kleine!

ik ben afgelopen dinsdag gestript en heb daarna wel wat weeen gehad maar is weer vrolijk afgezakt. ben nu 40+2 en maandag gaan we weer strippen als er nog niets is. heb het met mn dochter ook gehad, 2 keer strippen en nog 42+3 pas bevallen.....

Ik was 3x gestript bij beide dochters. Ze konden me ook beide keren strippen tot 4-5 cm, maar bevallen ho maar.
De ene keer had ik wel wat weeen en bloedverlies, de andere keer niet.
Succes!

Nou zet niet door.... Wel denk m'n slijmprop verloren, maar niks geen gerommel oid...
Had er gisteren wel even de balen in hoor haha had toch goede hoop dat ik m'n kleintje hierdoor gisteren in m'n armen kon sluiten, maar zo te lezen ben ik niet de enigste waarbij de bevalling niet inzet...
Nou gewoon nog maar even de gedachten verzetten en afwachten...... moet maandag weer terug...

Terug
Bovenaan