Vandaag (onverwacht) gestript...... Ben nu 39.2 wkn zwanger... Heb vanaf week 28 last van een wat verhoogde bloeddruk, maar dit is met het nemen van voldoende rust allemaal aardig binnen de perken gebleven en voel me best aardig! Afgelopen weken werd er dus regelmatig in het ZH geroepen dat het zo goed gaat en dat het beter voor de baby is, om zo lang mogelijk in m'n buik te groeien. Dus kwam best onverwacht dat de verloskundige vanmorgen inwendig onderzoek wilde doen en omdat het kon me meteen stripte (met mijn goed keuring natuurlijk)...
Ze zei dat dit net het zetje kon zijn om de bevalling op gang te helpen...
Wie heeft er hier ervaring mee?
Hoelang na het strippen kunnen de weeën opgang komen?? Het is nu ong. 6 uur geleden en voel nog niets (wel wat bloedverlies) zal het geen effect gehad hebben???
Hihi spannend hoor!!! Moet, als alles rustig blijft, maandag weer terug op controle....
Groetjes Maris
Ze zei dat dit net het zetje kon zijn om de bevalling op gang te helpen...
Wie heeft er hier ervaring mee?
Hoelang na het strippen kunnen de weeën opgang komen?? Het is nu ong. 6 uur geleden en voel nog niets (wel wat bloedverlies) zal het geen effect gehad hebben???
Hihi spannend hoor!!! Moet, als alles rustig blijft, maandag weer terug op controle....
Groetjes Maris