gestript...

Tja ik ben vandaag bij de VK geweest en zij stelde voor om te kijken of ze me kon strippen.(vanwege voorgeschiedenis, mijn zus heeft op 26 okt 6 jaar geleden een dood kindje gebaard, wat dus erg in de buurt komt wanneer ik 2 weken overtijd ben. Plus dat mijn vader dit jaar is overleden, ik wil gewoon geen risico lopen)
Was ook al wel mijn idee maar zij was me voor. Dus daar lag ik dan.
Niet eecht een pretje kan ik je vertellen. Voelde bij mij al menstruatie pijn maar ik heb het doorstaan en nu maar hopen dat het helpt. Als het heeft gewerkt beginnen binne   24 uur de weeen. Ik wacht af...
Morgen naar de gyn om te kijken wat zij voor mij kan doen...
Ben benieuwd, hopelijk heb ik die afspraak niet meer nodig. Duim voor me.

Groetjes Belle

Hey belle,

Fijn dat ze je hebben gestript, al is het geen pretje, maar dan nemen ze je zorgen in ieder geval serieus. Ik hoop van harte voor je dat het nu inderdaad binnen 24 uur gebeurd .... dussss ik kom je vast veel succes wensen!

Liefs,
Anne

Ik ben ook bij mijn vorige 3 zwangerschappen gestript, maar na de laatste keer durf ik het nu dus niet weer aan.
Dat wil zeggen, niet als ik bij de verloskundige ben. De vorige keer was bij mij thuis en toen zij me stripte had ik 1 cm ontsluiting en door het strippen ging ik binnen een half uur naar 10 cm gegaan en na 1 perswee was ik bevallen!
Je snapt dus wel dat ik dat ik het niet meer tijdens een controle laat doen!

Ik hoop voor jou dat je nu snel mag bevallen! Ik  ben woensdag uitgerekend, maar ik hoop echt dat ik nog even de herfstvakantie mag uitzingen. Is toch een stuk rustiger als er 2 op school zitten.

Groetjes,
Els  

Hoi Belle,

Ik ben gelijk met jou uitgerekend en ik ben ook nog niet bevallen. Donderdag naar de VK en dan ga ik ook vragen of ze me wil strippen. Ik loop ook liever niet al te lang overtijd. Begin dit jaar is een goede vriendin van ons haar kindje verloren met 40w6d zwangerschap en dat zit me ook dwars. En daarnaast voel ik me fysiek ook niet meer op en top.

Ik hoop echt dat het voor jou snel gaat beginnen!!

Duim voor je.

Liefs, Billie
40w3d

Helaas ik "loop"nog steeds. Het strippen heeft niet geholpen. Was ook het eerste wat mijn man vanmorgen zei. Nog niet gekomen.
Vandaag bij de gyn geweest, ik ben nog niet "rijp" maar krijg nu om de 2 dagen ctg scan om het hartje in combinatie met de baarmoederspier te controleren. En vandaag was ie goed dus mag donderdag terug komen. En wie weet dan meer geluk.

Succes nog allemaal en bedankt!

Groetjes Belle

Belle, aangezien ik veel meer klachten heb als bij m'n eerdere 3 zwangerschappen ,vroeg ik vanmorgen mijn verloskundige of ze me wou strippen ,ze begon te lachen en zei ik wil best ff kijken en strippen maar weet haast zekers dat het nog niks uithaalt,oja ben nu 39 en 2 dagen,zij zegt dat zelfs rond de 41e week dit maar helpt bij 1 op de 5 vrouwen,dus in overleg wil ze het volgende week dinsdag bij mij proberen, het moet niet zo fijn zijn of wel...
bij mijn andere kids liep 12, 10, en 8 dagen overtijd..maar trek het nu allemaal niet zo goed..afwachten maar ik hoop dat het strippen niet meer nodig is ...vannacht is het volle maan..

groetjes maggi

Hoi Belle!

Ik dacht ik laat eens kijken of er al wat gebeurd is, maar helaas... Je geduld wordt aardig op de proef gesteld meid!
En of je al niet genoeg gewacht hebt, de afgelopen jaren....
Ik las dat je gestript bent..jammer dat dat niet heeft geholpen, moet niet zo'n pretje zijn.
Maar je wondertje komt hoor! Ik zal nog af en toe eens posten om te kijken of er wat nieuws is!

Succes en zet hem op!

Dikke knuf,
Ginger

Terug
Bovenaan