gestript

Ik ben eindelijk na 3 teleurstellingen gestript en er zat al 1 cm opening dus het strippen lukte!!yeahh heb nu lichte krampjes in mn rug/ kont hoop dat t door zet!! En anders morgen gewoon naar de gyn. voor afspraak over evt. een inleiding t weekend! En vrijdag evt. ook nog een keer strippen door verlosk.!!
Het deedt eik helemaal geen zeer...dus verlosk. zei zolang je t volhoudt ga ik door..

Nou hopen heb ik morgen goed nieuws... 1 april ;-)

groetjes Joyce 41,4 wkn

Nou ook voor jou succes dan. Ik ben vorige week 2x gestript, maar ook dat zette helaas niet door.....??? Ik hoop voor je dat het bij jou wel doorzet, maar ik hoop ook dat "ik" 1 April toch ff over sla......vind ik zo zielig voor die kleine, wordt het anders zo gepest op school later! Maar goed als het komt, komt het en welke datum dan ook, welkom is het!!!!!

Succes, veel liefs Daniëlle

Nou ook voor jou succes dan. Ik ben vorige week 2x gestript, maar ook dat zette helaas niet door.....??? Ik hoop voor je dat het bij jou wel doorzet, maar ik hoop ook dat "ik" 1 April toch ff over sla......vind ik zo zielig voor die kleine, wordt het anders zo gepest op school later! Maar goed als het komt, komt het en welke datum dan ook, welkom is het!!!!!

Succes, veel liefs Daniëlle

Terug
Bovenaan