gestript

ik ben vandaag gestript en dat is geen pretje dat kan ik je wel vertellen maar ja het is voor een goed doel.
ik heb nu 2 cm ontsluiting wat ik wel jammer vind is dat ik nu om de dag naar het ziekenhuis moet voor controlle en ik moet gaan beslissen of ik ingeleid wil worden, aan de eene kant denk ik laat de natuur zijn werk doen en aan de andere kant denk ik, ik ben het zo beu en moe waaa ik wordt gek.
groetjes anouk 41 weken en 3 dagen

Haha Anouk, jij loopt precies 1 dag voor mij en ook in de handelingen ;). Ik heb morgen controle in ziekenhuis en dan daarna waarschijnlijk bij vk strippen...En ook ik heb zoiets, inleiden jaaaa want dan heb ik mijn kindje, maar aan de andere kant idd liever de natuur zijn gang laten gaan..... Hoop dat het strippen je helpt, duim voor je!

Hi dames!
Ik ben net ook weer gestript voor de 2e keer,
heb nu wel een beetje last van me rug maar ben erg bang dat het niet gaat doorzetten.
Bij mijn eerste had het wel meteen effect met 40 wk 5 dgn, bij de 2e na 3x strippen ingeleid met 42 weken.
Ben nu 39 wkn en 4 dgn. Als de baby er niet is voor maandag dan wordt ik weer ingeleid.

Hoe is het nu? Merk je wat van het strippen?
Ik hoop het voor je!

Groetjes fee

Ach meiden, ik hoop toch zo dat het snel voor jullie voorbij is. Het lijkt me niets om op een gegeven moment zo lang te moeten wachten. Ik zit op 40 weken en hoop dat het allemaal vanzelf gaat, maar dat zal alleen de natuur kunnen bepalen. Sterkte met de laatste loodjes, want over een week moeten jullie nu toch wel jullie geluk in jullie armen kunnen houden. Sterkte!

Hi Anouk,

En al enig resultaat door het strippen bij jou??
Vandaag controle in ziekenhuis gehad en alles was ok. Als ze zelf niet komt wordt het zondag zoiezo ingeleid. Vandaag ook laten strippen, maar had nog niks geen ontsluiting dus vk zei dat het waarschijnlijk ook niet echt ging helpen. Vrijdag misschien nog een poging.... Wat wel fijn om te weten is dat we iig zondag ons kindje zien :).

Liefs!

Terug
Bovenaan