gestript!!

Ik kom net terug van de vk, heb 1 cm ontsluiting en ben gestript was wel wat moeilijk vond het ook best zeer doen maar ik hoop dat het alsnog gaat komen nu! we zullen het zien.A,s maandag nieuwe afspraak staan bij de vk, volgende strip poging is de baarmoedermond dan rijper dan kunnen en willen ze mijn vliezen breken.

groetjes nice

Ik ga voor je duimen, hoop dat het effect gaat hebben.
Ik zeg kom maar op met die weeen.

Ga zelf straks nog een keer extra naar de vk, ben wat ongerust, heb sinds maandag constante harde buik en dit voelt na drie dagen niet echt goed meer.
Voel de kleine ook minder dan voorheen, dus krijg een extra check.
Wellicht een ctg of mogelijk toch nog een keer strippen.

Op naar de bevallingen!!!

Hee!!

Wat fijn dat het gelukt is!! Hopelijk zet het nu door!! Ik zeg lekker in beweging blijven, dan doet het z'n werk wel. Ik duim voor je dat het doorzet!

@Edith; wat vervelend dat je al
3 dagen een harde buik hebt. Gelijk heb je dat je een extra check laat doen bij vk. Ik voelde de dag voor de bevalling mijn kleine ook minder en toen moest ik aan de ctg in het Zkh, daar waren ook weinig bewegingen te zien. En na de echo in het Zkh was besloten dat ik de volgende
ochtend werd ingeleid. Dus goed dat je laat checken!! Succes en laat je even weten hoe het is gegaan??

Xxx

Terug
Bovenaan