Gestript

Vandaag 40+3 waar blijft de kleine nou?
Ik ben gister gestript. De VK voelde al tussen de 2 à 3 cm ontsluiting en de baarmoedermond was al bijna helemaal verweekt. Dus al die voorweeën en valse starts zijn niet voor niks geweest.
Omdat ik de baby sinds een paar dagen minder vaak voelde bewegen wilde de VK toch ff een ctg & echo check. Door het strippen kwamen er best heftige weeën opgang dus ik maar meteen m'n vluchtkoffertje mee. In het ZH zagen ze dat ik gem 5 weeën per uur had. De baby deed het goed. Genoeg vruchtwater enzo. Ik mocht weer naar huis om krachtigere weeeën af te wachten. Wat een dooddoener. Wéér terug in de auto en toen ik eenmaal weer in bed lag stagneerde de weeën. Pfff... Ik ben echt gesloopt. Nog steeds geen baby!!
Na het weekend wordt ik maandag weer gestript (vliezen brekenbij voldoende ontsluiting)en anders dinsdag chemisch inleiden in het ZH. er is dus licht aan het eind van de tunnel.....
 
he nog ff wachtten dus spannend kan ook elk moment gebeuren he!
we wachtten maar af he die baby,s zitten nu eenmaal goed en willen er blijkbaar niet uit!
succes.
 
Hey hey, worden we misschien op dezelfde dag mama! Ik word aanstaande dinsdag in het ziekenhuis ingeleid. Ik ben nu 40+2, geen tekenen van een beginnende bevalling, geen voorweeen meer, baby heeft ook genoeg vruchtwater. Maar het einde is in zicht! Ik tel de dagen af tot dinsdag, jij dus ook begrijp ik :)

Succes!

xxx Kirsten
 
Oe vervelend ik hoop dat ik dat niet hoef :S Hopelijk kun je jullie kleintje snel in de armen sluiten maar denk dat iedereen dat hier wel wil.
 
Wat vervelend allemaal zeg!
Ik hoop dat de bevalling toch nog spontaan door zet aankomende dagen en dat je snel een gezond kindje in je armen hebt.
Heel veel succes en sterkte!
Liefs,
Mar
 
Nou wat een eigenwijs kindje zeg...haha. Hoop dat het snel vanzelf doorzet nu meid. Je bent al bijna op de helft van je ontsluiting dus? Goed gedaan!

Nog even en je hebt je kindje!

Succes meid, je kan het!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me
 
Terug
Bovenaan