Getest 1 of meer dagen voor NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb tussen vandaag en zaterdag (23 dec) mijn NOD. Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong gehad heb, maar ga uit tussen een van deze dagen. Ik ben vandaag in iedergeval nog niet ongesteld geworden, maar het wel iets wat last van mijn buik en rug. Nu heb ik gister getest, negatief.... kan het zijn dat ik te vroeg getest heb? Ik heb testen van Matcare en hierop staat dat het kan 4 dagen voor je NOD. Heb ik deze maand pech gehad of kan het nog? En wanneer zouden jullie testen in mijn geval??

Verder wil ik iedereen die net weten dat ze zwanger zijn heel erg feliciteren! Echt leuk voor jullie zo voor de kerst!

Liefs Fleur

Hoi Fleur,

Zelf heb ik bij mijn vorige zwangerschap de test pas gedaan toen ik een week overtijd was.
Dan weet je het zeker.
Het kan zijn dat je te vroeg getest hebt en dat er nog te weinig hcg hormonen in je lichaam aanwezig zijn.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes van Nathalie.

Het kan zeker zijn dat je nog te vroeg hebt getest ik ben nooit zwanger geweest maar lees wel al een tijdje mee en er zijn heel veel die pas nà het NOD positief testen.

Dus nog geen nood!! Ik zeg altijd maar: zolang de  er nog niet zijn kan het nog alle kanten op!!

Succes!!

Bedankt voor jullie reactie!
Ik hoop dan nog steeds een beetje hoop....ben ook vandaag niet ongesteld geworden. Denk dat als het nog niet is doorgebroken ik van het weekend nog een keer ga testen. Als het dan nog negatief is dan gaan we door naar de volgende ronde!

Jullie ook heel veel succes verder!

Liefs Fleur

Ha Fleur,

Heb ik een ander berichtje van je gemist of is er inderdaad nog steeds geen  te bekennen? Spannend hoor!!

Ik was inderdaad ook wel benieuwd of er dames waren die vóór hun NOD hadden getest (voornamelijk omdat ik het zelf ook wel heeeeel lastig vind om he-le-maal tot maandag te wachten..) maar er wordt niet heel enthousiast gereageerd op je vraag.

Wie weet als we 'm nog es naar boven zetten..

Hoi Olivia,
Bedankt voor je reactie! Bij mij zijn de red devils idd nog niet gekomen! Ik ben tevens wel 2 x weer getest: de ene heeel licht vaag streepje, de andere een paar uur later negatief, maar deze was vanochtend veranderd in ook heeel vaag streepje. Ik heb dit in een andere topic staan bij " ik weet het niet meer'   Ik begrijp dat jij je NOD dus maandag hebt? Ik hoop voor je dat het raak is! Heb je dit gevoel ook of niet? Houden we elkaar op de hoogte?

Liefs Fleur

quote: fleur_24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2006 23:36:28'));

Hoi Olivia,
Bedankt voor je reactie! Bij mij zijn de red devils idd nog niet gekomen! Ik ben tevens wel 2 x weer getest: de ene heeel licht vaag streepje, de andere een paar uur later negatief, maar deze was vanochtend veranderd in ook heeel vaag streepje. Ik heb dit in een andere topic staan bij " ik weet het niet meer'   Ik begrijp dat jij je NOD dus maandag hebt? Ik hoop voor je dat het raak is! Heb je dit gevoel ook of niet? Houden we elkaar op de hoogte?

Liefs Fleur

Tjee, spannend hoor. Ik heb gisteren stiekum ook al een keer getest maar heb mezelf echt voorgehouden dat de volgende test echt pas op eerste kerstdag mag zijn... Moeilijk!! Klopt ik denk dat ik m'n NOD maandag heb, maar heb wat twijfels over wanneer m'n eisprong was dus het kan ook een paar dagen later zijn.
Ik was er eigenlijk sinds vorige maand gelukkig wat minder mee bezig, wat minder gestresst, maar nu ineens wel weer erg zenuwachtig. Komt ook doordat ik sinds zondag  (nu alleen nog maar af en toe) donkerbruin bloedverlies heb met wat slijm (zie topic 'donkerbruin slijm') en dat heb ik in de andere maanden nooit gehad dus wat dat betreft wat hoop. Maar anders had ik altijd vollere borsten als ik ongesteld moest worden en nu helemaal niet; da's dan weer raar. En ik heb nu echt zo'n "komende ongi"-spierpijn in onderrug en benen dus da's weer jammer..
We houden elkaar zeker op de hoogte!!
Nu lekker naar bed, ben aardig moe.
Groetjes Olivia

Hoi Olivia,

Goh, dat bruinslijm verlies kan best een goed teken zijn toch! Had het idd in je andere topic gelezen. Hoor vaker dat meiden bruinig verlies hebben en dat dat achteraf een innesteling is geweest, dus wie weet! Nou, hoop dat je een leuk weekend heb, zonder al te veel stress en dat je jezelf gek maakt! Ik probeer mezelf ook niet al te gek te maken! Ik spreek je snel weer!

Liefs Fleur

Terug
Bovenaan