getest 4 dagen voor NOD........negatief

A

Anoniem

Guest
Ik kon niet wachten.  ach ja, ik probeer twee dagen voor mijn NOD nogmaals te testen. hihi
Ik heb sensitest besteld via internet en dan kan je 3 dagen voor je NOD testen. Althans dat had ik er van begrepen. Zou houden we de spanning er in ieder geval in.
Ik voel overigens niets dus het zal wederom wel niet raak zijn.
Zijn er al meerdere uit de DECEMBER LIJST die hebben getest. ik ben erg benieuwd. Iedereen succes met het afwachten deze week.
liefs lott

Hoi

Ik denk dat je nog niet je hoop moet opgeven. 4 dagen vantevoren is best vroeg hoor. Gewoon over een paar daagjes nog eens testen.

Zelf had ik vorige maand gewacht tot dag 34 (tot nog toe cyclus gehad van 30/ 31 dgn) en vrijwel gelijk na de (negatieve) test werd ik ongesteld. Dus vroeg testen is misschien wel beter, omdat je anders zo in spanning zit en je menstruatie daar door misschien wel langer uit blijft. Maar als je te vroeg test is  kan het zijn dat het  hormoon nog niet in je urine meetbaar is.
Probeer het op de dag van je NOD nog eens! Zal voor je duimen!

Zelf zit ik in ronde 5. Als ik uitga van een cyclus van 30 dagen is mijn NOD 9 decmber, maar dat wachten duurt zo verschrikkelijk lang iedere keer.... zucht......

groetjes

Hey,

Ik heb eergisteren ook getest.
Ik heb de ultra gevoelige testen van matcare gebruikt. Daarmee kun je 6 dagen van te voren testen....ook negatief....  .....
Ik heb as woensdag mijn NOD dus ik moet nog 2 daagjes wachten....mijn ultra testen van matcare zijn op...helaas....moet ik nu geduld hebben.
Ik ben altijd zo reuze benieuwd!!
Zit al in ronde 9 dus heb al  8 teleurstellingen moeten verwerken...
Ik heb elke maand wel vage klachten maar ik vrees dat ik me die zelf aanpraat....
Ik hoop ook zo dat ik tekenen van een zwangerschap ga voelen...
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,

Mootje

Joehoe,

Vanmorgen getest en blijk toch zwanger te zijn!!!

Liefs, Mootje

Gefeliciteerd mootje!!!

Super leuk en heeeeel veel geluk!!!

Mootje, gefeliciteerd zeg! Echt super! Heb je nou uiteindelijk echt nog kwaaltjes gehad of juist deze maand niet echt? En zo ja, waar had je 'last' van?

hallo,
ik moet het zaterdag worden,maar heb gister en vandaag getest.
ik meende een streepje te zien gister.
maar volgens mij houd ik mezelf voor de gek.
echt balen dat ik zo ongeduldig ben.
vandaag zag ik eigelijk zo goed als niks.
maar weer afwachten.
groetjes

Hallo,
ook ik was te vroeg met testen en helaas negatief.
Als ik 28 dagen cyslus heb, heb ik 1 dec NOD, vandaag negatieve test.
Kans is ook deze maand niet zo groot, maar toch.
Kon het niet laten en ik heb die hele goedkope van Matcare, dus voor het geld hoef ik het niet te laten

Terug
Bovenaan