Getest en .......... een heel licht 2de streepje????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zoals beloofd hier het resultaat van mijn test. Na de test(dipstick) van zondag. Nu het huismerk van de samenwerkende apothekers gebruikt.

En  weer een licht streepje maar meer als bij de andere test. Ik ben nu voorzichtig blij. En ga over 4d maar weer testen. Intussen nog steeds geen ongi gevoel dus ik hoop dat het goed zit. Er kan nog zoveel mis gaan. Maar ja een streep is een streep en op dit moment ben ik gewoon ZWANGER!!!
Dus ik geniet van dit moment en wacht af. (heb in feb. een vroegtijdige afvloeiing gehad)

Iedereen bedankt voor het duimen. En als het over 4d een nog duidelijkere streep is ga ik glitters strooien en ik blijf zeker tot dan hier op deze site veel te gezellig hier.

Veel liefs NAthalie

Gefeliciteerd Nathalie!!
Tuuurlijk is een licht streepje een streepje!!
Maar kan me ook voorstellen dat je voorzichtig blij bent..nou ik duim voor je!
Probeer ondertussen toch maar te genieten,laat je nog wat van je horen??
liefs,Swinnie

Hey meid wat geweldig!!! Gefeliciteerd hoor! Ik ben helemaal blij voor je.
Denk je dat je dan in maart uitgerekend bent? (Ikzelf half maart.)
En wat betreft het nog niets voelen: dat kan nog komen hoor! Ik ben sinds vorige week ook steeds meer gaan voelen en vanochtend voor het eerst een beetje misselijk!
In ieder geval een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Knufffffffffffffff,
Tess

Hey proficiat meid! (zo zie je maar weer het duimen wel degelijk nut heeft)

en ja een streepje licht of donker blijft een streepje en verschijnt toch niet zomaar?
Ik denk zelf dat je lichaam nog weinig HCG aanmaakt en dat je volgende test wel een duidelijker tweede streepje aan zal geven. En als ik jou was zou ik daarnaa naar de HA gaan.

Probeer er lekker van te genieten en ik hoop dat alles goed voor jullie zal aflopen.

Liefs Butterfly

Hey Nathalie,

VAN HARTE PROFICIAT!!!! WAUW!!!
Goh wat leuk voor jullie!!! Nou ga er vanuit dat het gewoon klopt allemaal, want een streepje is een streepje!!!!! Nou geniet er maar lekker samen van oké!!!
En een onbezorgde zwangerschap!!!
Ben echt super blij voor je hoor je hebt het verdient!!!

Ik moet nog ff wachten tot 21 juli dan is mijn nod!!!
Heb wel wat klachtjes, maar verwacht er niks van we zien wel!!!

Nou geniet geniet geniet!! Laat je wel ff over 4 dgn weten hoe het gaat met de test!!!!

Liefs Sandy

wow meid alvast ook voorzichtig gefeliciteerd!
geniet er maar lekker van, en we hopen met zijn allen dat het nu gewoon goed gaat.

Ja een steep is een streep.
Ik had tijdens zwangerschap van Daan alleen maar lichte streepjes op de testen.

Van harte gefeliciteerd en goeniet ervan.

Groeten saskia

HIEP HIEP HOERA, VAN HARTE GEFELICITEERD MEID !
geniet maar lekker van dat kleine wondertje in je buik en ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan