getest en hij zegt zwanger

hallo dames
ik heb net getest met de digitale test van Clear bleu en deze zegt dat ik zwanger ben dus ik hoop zo dat dit ook zo is maar ga coor de zekerheid van de week mijn urine laten testen door de huisarts.
na twee miskramen word je wat voorzichtiger maar hij zei echt zwanger en stonden toen ik de test eruit haalde ook heel duidelijk twee streepjes ik ben zo beniewd.

hebben jullie evaring met die test van clear bleu.

nou ik hou jullie op de hoogte.

groetjes tijger
 
Hoi Tijger,

Ik kom hier toevallig even buurten en zie je geweldige berichtje !!

Weer zwanger, van harte gefeliciteerd !! Ik snap je onzekerheid, 2 miskramen is niet niks. Maar de clear blue test is heel goed hoor, dus je bent echt zwanger.

Bel maar snel je huisarts voor een urine test, misschien geloof je het dan iets beter. K

Ik ga voor je duimen dat het dit keer wel goed gaat, kom je ook gezellig naar het maart 2005 forum ! Daar ben ik nu ook (8 maart uitgerekend !!) Jippie!

Liefs,
Luna
 
Lieve tijger,

Volgens mij kan ik je toch echt gaan FELICITEREN!!!!!!

Ik heb gehoord dat de cb testen erg goed zijn en dat je dus echt ZWANGER bent.
Ik snap heel goed dat je nog voorzichtig bent maar ik hoop dat je er nu negen maanden vol van mag gaan genieten.

Hele dikke knuffel, Ank
 
he tijger!

super bericht inderdaad!!!
ksnap je terughoudendheid, maar toch ben je als ik het zo lees toch echt wel zwanger hoor!!!
gefeliciteerd!!! geniet ervan, misschien kan je dat nu nog niet helemaal, maar als je terug bent van de ha vast wel!!

xx kimpansee
 
O, zie je wel!! Ik wist het, je bent gewoon toch zwanger! En als je al twee miskramen hebt gehad, snap ik heel goed dat je nu elke verkleuring in je onderbroek met argusogen bekijk... Ik hoop heel hard dat het goed blijft gaan!

Heel erg gefeliciteerd!!

XXX Inge
 
hoi Tijger,
van harte gefeliciteerd. Blijven hopen dat het nu goed mag gaan. Als je dan eerst die 3 maanden maar door bent. Maar probeer er toch maar van te genieten.
 
Gefeliciteerd lieverd,
ik ben heel erg blij dat je weer zwanger bent en het gaat echt goed komen deze keer ik ben trots op je en hou super veel van je,je wordt een super moeder....

bij deze wil ik alle dames bedanken die mijn vriendin in de moeilijke periode hebben bijgestaan..

x J
 
Terug
Bovenaan