getest en negatief

A

Anoniem

Guest
Ik ben een beetje ongeduldig. Ik heb vanmorgen (twee dagen voor NOD) een test gedaan en deze was negatief
Dus nu toch maar wachten op NOD. Ik sta nu in ieder geval weer even met beide benen op de grond.

iedereen die wel zwanger is  GEFELICITEERD!!!!!!

Groetjes Lotte

Heej,

Ik heb gisteren ook een test gedaan, ook 2 a 3 dagen voor mijn NOD ( die is maandag of dinsdag) en helaas ook negatief. Eerst had ik zoiets van ik wacht wel af tot mijn NOD voorbij is en dan ga ik pas testen maar ik kon het gisteren niet laten om toch te testen. Helaas negatief getest en ik ben bang dat het deze maand dus niet gelukt is en verwacht dan ook morgen of overmorgen ongesteld te worden.. balen dus...

xxAppeltje

hallo appeltje,

Tja wat zijn we weer ongeduldig he. Heb jij ook ongi pijn. Ik kan de buikpijn niet zo goed plaatsen eerlijk gezegd. Maar ik ben nog steeds niet ongi. Vanaf morgen kan het komen.
Wachten duurt lang he! ik ben blij dat er meer meiden zijn die voor hun NOD proberen te testen . achja nog effe wachten dan maar he.
Laat je het me weten!!!!!!!!!!! Ik hou je ook op de hoogte
groetjes
lotte

Heej,

Ja ik heb ook een beetje last van buikpijn. Vanochtend op mijn werk kreeg ik ff last van mijn buik en ik ben zowat meteen naar de wc gesjeesd. Maar niks te zien, en ik geloof  dat ik vandaag nog wel 10 keer meer naar de wc ben geweest, maar nog steeds niks. Ik ben zo bang om ongesteld te worden, elke keer naar de wc om voorzichtig te gaan kijken. Oh, ik kan het haast niet laten om nog een keer te testen.. Moeilijk zeg dat afwachten, wat duurt een cyclus dan toch lang zeg! Nou, ik houd je op de hoogte.

xxAppeltje

ja hallo dames,
kon ook nietw achten hoor vandaag heb ook maar een test gedaan.... negatief natuurlijk ik moet het morgen of overmorgen worden. heb ook al 2 dagen pijn aan 1 kant van buik. snap er even niets van want er komt helemaal niets. je zou toch verwachten dat er wat zou komen. weet iemand wat dit kan zijn?

Terug
Bovenaan