getest en..........

A

Anoniem

Guest
hi meiden.

Ik kon niet meer wachten en ik heb dus net eentest gedaan

ZWANGER

Joepie ik ben zo blij ik kan het wel van de daken schreeuwen.
Ik had het echt nog niet verwacht we zitten pas in ronde 3.

Ik zal voor jullie allemaal duimen dat het ook bij jullie snel mag gebeuren.

xxxxxx
Lin

Gefeliciteerd meid, echt super!!!
Geniet er lekker van!!

Maar ik heb ook een paar vraagjes aan je.
Was je al overtijd?
Heb je "klachten"?

Ik heb a.s. vrijdag mijn NOD maar heb ontzettend veel last van afscheiding en ben heel erg moe. Daarom heb ik vandaag al getest (stom misschien!) en negatief....
Wij zitten in de 12e ronde....

Nogmaals toppie voor jou!

Dikke knuffel!
Camel

Hey meid !

VAN HARTE GEFELICITEERD !        
Ga maar lekker genieten van dat kleine wondertje in je buik en stooi ons   veel glitters toe.
Ik sta klaar om ze te vangen.
Liefs van Miena.

Meid super geweldig fantastisch!!! gefeliciteerd en geniet van juist dit moment en alle maanden hierna.
Ik hoop dat ik van de week dezelfde kreet kan doen als jij met vele andere natuurlijk!!
gr, Bianca

Gefeliciteerd, super man, lekker dat het zo snel is gegaan!

heyyyyyyyyyyy linn gefeliciteerd meid!!!!!!!! geniet er maar lekker van!!!!!!!!! het is je gegund.en had je veel klachten?ik heb woensdag mijn NOD en hoop dat het NOD blijft!!!!!!!!ik heb wel wat last van mijn borsten en ik heb meer afscheiding als normaal is afwachten he. strooi maar wat glitters dan vangen wij ze hier wel op!!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel miranda

Hi meiden,

bedankt voor jullie leuke reakties.

Ik had gisteren of vandaag mijn nod maar ik kon niet meer wachten dus ik dacht laten we maar gewoon een testje doen en dan zien we wel wat er gebeurt.
Het is echt zo vaag, zo onwerkelijk
Ik kon het echt niet geloven en nog niet trouwens.
Mijn man dacht dat ik een geintje maakte.
Ik schrok me ook echt helemaal kapot maar wel heel gaaf.
Heb gelijk mijn ouders gebeld zijn ouders gebeld mijn zud gebeld eigenlijk zo beetje de hele familie.

maar mijn kwaaltjes.
Heel moe
In de ochtend 1 a 2 uurtjes misselijk.
Een opgeblazen gevoel alsof je te veel heb gegeten.
wat meer pukkeltjes en ik heb pijnlijke tepels gehad vorige weer maar dat ik nu weer weg

Nou meiden ik zal voor jullie strooien wel vangen he.

Meiden heel veel suc6 en ik zal duimen voor jullie.

xxxxxx
Lin

Nou proficiat meisje. Ik gun het je van harte. Lijkt me zo leuk om dan de mensen te informeren maar volgens mij komen er ook best wel veel vragen op je af............ Ik had gisteren mijn NOD nog steeds geen duivels...............

We wachten maar even af

liefs talke

Terug
Bovenaan