Getest en......

A

Anoniem

Guest
Niet dus ik snap er helemaal niets van gisteren nod dag dus zou ik toch vandaag kunnen testen. Heb ook nog van die sensitesten gedaan die moeten normaal tot zelfs vier dagen voor je nod kunnen.

Ik weet het even niet meer. De krampen zijn er nog wel maar niet echte (snappie?)
Weer wachten dan maar en zaterdag nog maar een keertje denk ik.

Hoi Beppie,

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik ben nu al 12 dagen overtijd. Heb op mijn nod dag een cb test gedaan. Week later 1 van kruidvat. En gisteren 1 van sensitest. Alle 3 negatief. Ik snap het ook niet. Ga daarom ook vrijdag naar de dokter. Ik zou nog een week wachten en ben je het dan nog nie. Ga dan ook maar naar een huisarts want die onzekerheid is ook niet fijn.
Heel veel succes en ik  voor je.

liefs An

Ja nieuwe testen besteld andere (je weet maar nooit) dus als die binnenkomen weer testen als de duivels niet eerder komen dan he!

Wel krampen steeds en ook wat meer afscheiding maar dit is wittig niet bruin of rood dus wie weet.

We geven de moed niet op, niet eerder als de duivels komen he!

hoeveelste ronde is dit??? en dit is al je 3e toch?? weet je niks meer van de vorige keren?? x

De duiveltjes zijn er.
Ja het klopt dat dit mijn derde is maar bepaalde dingen wat je toen voelde en deed vergeet je erg snel hoor. De eerste was bij ronde 2 raak toen miskraam en daarna meteen weer raak. De tweede was ongeveer in rond 5/6. Nu dus naar ronde 2.

Terug
Bovenaan