getest en... ???

A

Anoniem

Guest
heb vanmorgen getest en eigenlijk zag ik niks
in het licht als ik hem van de zijkant bekeek wel een licht streepje
maar had zoiets van wil ik dat nou zien of zie ik dat????
had de test laten liggen en even later leek het toch wel echt een heel vaag streepje
en nu maar dat is al een paar uur later staat er toch echt een vaag streepje
maar....
ik vraag me nu dus af kan dit als je niet zwanger bent??
is natuurlijk wel al paar uur later
pff ik weet t niet...

maar nog geen rd te bekennen

wat denken jullie???

xx

gewoon over een paar dagen nog eens testen.

ik had met 2 dagen over tijd een super dikke 2de streep staan.

een streep is een streep zeggen ze, hoe vaag hij ook is. Maar dat had ik ook, dan heb je misschien te vroeg getest en zie je het nog niet zo duidelijk.
Even afwachten (moeilijk ;-) en ove paar dagen opnieuw test doen !

Suc6

Bianca

Het is wel duur, maar ik vond die digitale test echt een uitkomst. Die gaf zoveel zekerheid! Niks geen lichte streepjes... Wat mij betreft echt een aanrader!

Een streep is een streep, hoe licht hij ook is. Zonder hormonen ook geen streep, dus ook geen lichte!
Volgens mij ben je gewoon zwanger!!!!!
Dus alvast van harte gefeliciteerd!!!!

Groetjes Sharon.

Hoi Patries,

Ik weet nog goed dat ik een stuk of 6 testen heb gedaan voor ik echt ervan overtuigd was dat ik zwanger was,en weet je waarom omdat ik binnen een maand al zwanger was.Ik denk dat een lichte streep ook zwanger betekend,en waarom omdat je als je geen streep ziet ook geen hcg hormoon in je lichaam aanmaakt.Dus je bent gewoon zwanger naar mijn mening,voor de zekerheid kun je een testje van clear bleu doen.

Lfs nice(30w+4d zwanger,augustus forum)

thx meiden voor de reacties
ik ga over een paar dagen nog eens testen, misschien tegen het weekend als ik dat vol hou

xx

nou nog steeds geen rd te bekennen

had gister wel heel klein beetje bruine afscheiding maar als ik dan ongi moet worden word dat al heel snel meer
nu word het dus steeds minder en is nu eigenlijk weer weg
kennen jullie dit?

binnekort weer testen

xx

Terug
Bovenaan