Getest en...........?

Hoi allemaal,

Heb vanochtend getest en 2 streepjes!!!Niet te geloven zeg!

Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, maar dacht gooi er maar een test tegen aan..

Dus ik naar de wc....stick in het potje....wachten....hond uit gaan laten en toen kwam ik terug en hij gaf een dikke streep en een lichte streep.
Ik geloof het echt nog niet.

Dus ik ga zo maar naar het ziekenhuis bellen voor een bloedonderzoek!
Kijken hoe het met het zwangerschapshormoon zit, en of ik wel echt zwanger ben!!!

Groetjes Trieske

Hoi Trieske,

Gefeliciteerd!!!!! Weer iemand die met IUI zwanger is geworden. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat he? Want naar ik meen was de 1e keer IUI een miskraam toch? Jouw berichtje geeft in iedergeval wel weer moed, het kan dus toch!

Groetjes toitoi

oooooh trieske wat super !!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!

Ik ben nu 1 dag overtijd, das in de afgelopen 1,5 jaar pas 1x eerder gebeurd dus wie weet.......

Deedee, hoe was de echo?

Groetjes Wietske

Hoi hoi

Nou vanochtend bloed laten onderzoeken!!
Me zwangerschapshormoon is nu 198.2 dus dat is heeeeel goed!
Ben dus echt zwanger, hopen dat het goed mag blijven gaan.

Voor iedereen die ook nog met IUI bezig is, laat de moed niet zakken want je kunt echt zwanger worden!!

En Wietske, ga je nog steeds niet testen???Dat je dat vol houd zeg, knap hoor!

Nou we hopen snel op goed nieuws van je!

Verders iedereen succes met behandelen, wachten enzzz....

Trieske

Hoi Trieske,

Hiep hier hoeraaaa !!! Hey wat super !! Gefeliciteerd !
Heerlijk is dat he !?
Gelukkig dat je het zwangerschapshormoon nu helemaal goed is. Wanneer denk je uitgerekend te zijn ? We schelen ons denk ik een maandje.....
Ik ben 8 mei uitgerekend.
Ja zo zie je maar dat IUI echt helpt evenals een rustpauze want bij ons is het mogen lukken zonder IUI in een maand dat we ff timeout namen.
Nou meid, ga er heerlijk van genieten en het komt helemaal goed ! Denk maar zo: waarom zou het mis gaan........we hebben al genoeg gehad !

Dikke kus, Sylvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2008 15:08:24'));

Hoi Trieske,

Hiep hier hoeraaaa !!! Hey wat super !! Gefeliciteerd !
Heerlijk is dat he !?
Gelukkig dat je het zwangerschapshormoon nu helemaal goed is. Wanneer denk je uitgerekend te zijn ? We schelen ons denk ik een maandje.....
Ik ben 8 mei uitgerekend.
Ja zo zie je maar dat IUI echt helpt evenals een rustpauze want bij ons is het mogen lukken zonder IUI in een maand dat we ff timeout namen.
Nou meid, ga er heerlijk van genieten en het komt helemaal goed ! Denk maar zo: waarom zou het mis gaan........we hebben al genoeg gehad !

Dikke kus, Sylvia

Hoi Sylvia

Zoals is het berekend, ben ik 5 Juni uitgerekend.
Krijg 14 oktober mijn eerste echo, dus ben benieuwd!

Jij ook heel veel geluk met je zwangerschap.

Trieske

Van Harte Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

Fijn dat er af en toe succesverhalen zijn! Dat geeft in ieder geval hoop voor de toekomst!

Anyway, geniet ervan!

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan