Getest en....

Een dikke + .... ben sprakeloos.

Dit had ik niet gedacht, het is raar maar waar.
Een keer geen condoom gebruikt en gelijk zwanger, er kwam gelijk een + tevoorschijn dus moest niet eens goed kijken.

Maar nu ahh vind het wel weer heel eng, er gaat van alles door m'n hoofd, zou het weer fout gaan, is het niet weer een bbz...

Oh weet iemand of je nu eerder een echo krijgt als je in jan 07 een bbz heb gehad? zo ja met hoeveel weken?

M'n mannetje weet nog van niks....
Ga het deze keer ook nog niet aan onze ouders vertellen wacht eerst tot we een week of 12 zijn (als we dat halen)

Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs, Ineke en hier heel veel ******************************* voor jullie

Hoi Ineke,

Nou, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik weet precies hoe je je voelt. Bij mij kwam het ook als donderslag bij heldere hemel!
Ik heb toen wel een vroege echo gekregen om de termijn te bepalen. Ik was namelijk meteen na mijn curretage zwanger geworden dus ik wist toen ook niet precies wanneer het gebeurd was.
Ik denk dat jij ook wel zo'n termijnecho kunt regelen. Anders gewoon een beetje onnozel spelen dat je echt niet weet wanneer het heeft kunnen gebeuren. Dan moeten ze wel ... haha

Spannende tijden breken aan! Maar probeer er ook maar van te genieten (hoewel ik ook wel weet dat dat niet altijd even gemakkelijk is). Het gaat allemaal zo snel......
Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat!

Groetjes,
Maike

Hoi,

Gefeliciteerd!

Ja, je mag na een mk en na een bbz eerder een echo maken. Met een week of 7 geloof ik. Bel gewoon naar de gyn. Daar kunnen ze je meer vertellen.

Na mijn beide mk-en kreeg ik vroege echo's. Maar dan ook omdat ik ook bij mijn goede zwangerschappen in het begin bloedverlies had. De laatste keer was ik 6w en 4 dagen. En toen was er al hartaktie te zien.
Na een mk ben je gewoon niet meer onbezorgt zwanger. Dus je angsten zijn heel gewoon. Probeer toch ook een beetje te genieten. Die tip kreeg ik ook op dit forum toen ik weer zwanger raakte na mijn laatste mk. Het zal in het begin moeilijk zijn, maar naarmate de zwangerschap vordert gaat dat beter.

Fijne zwangerschap!
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan