Getest maar heel licht plusje :S

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb net een test gedaan (clearblue) en ik had een heel licht plusje waarvan een streepje donkerder was. Eigenlijk een combi tussen een min en een plusje dus. Ik wil niet te vroeg enthousiast worden natuurlijk.
Op de beschrijving stond dat ook als het een heel licht plusje was, het zwanger betekend maar ik ben niet verzekerd nog :D
Heeft iemand hier ervaring mee?!!

Ik lees nog steeds met jullie mee. Ik ben van het februari forum.
Maar een plusje is een plusje....

Alvast gefeliciteerd meid.

Groetjes

Ja klopt zwanger dus!!! Je kunt over een paar dagen opnieuw testen en dan zal de plus waarschijnlijk wel donkerder worden!!!
Tot in het april forum?
Gr Bowi

Ja hadt ik ruim 3 weken geleden ook.was zo twijfelachtig,mn man zei:het is niks.echt niet,maar ik bleef twijfelen,dacht echt iets te zien,maar zo super licht,paar dagen later de digitale test van clear bleuw gedaan en daar stond op:zwanger!
dus denk ook dat je zwanger bent.
liefs jootje

spannend! het is toch geen pennestreepje he? want dan is ie negatief! de andere streep moet net zo breed zijn als de andere!
hoop dat ie over paar dagen goed posi is!

Hoi ik had dit ook afgelopen donderdag en precies het zelfde gevoel als jou. De test gister herhaald en blijk toch echt zwanger. Dus wat de rest ook zegt....een plus is een plus! Gefeliciteerd

Terug
Bovenaan