getest met romed

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb vol verbazing vorige week jullie verhalen zitten lezen over die zwangerschaps testen van romed.
ik had deze maand ook voor het eerst de ovluatie testen van dit merk en ben er niet tevreden over. Ik heb altijd rond de zelfde periode mijn eisprong en doe voor de zekerheid die testen. Nu heb ik ze vorige week alle 5 gebruikt en geen een test gaf aan dat ik aan het ovlueren was!!!!!!!!!??????????
Toch hebben we flink geklust natuurlijk en wachten geduldig af deze week. mijn nod is 9 mei. Toch was ik heel nieuwschierig naar wat de zwangerschapstest die ik bij mijn ovluatie testen heb gekregen zou aan geven. Ik heb tenslotte niets te verliezen jullie hebben wel bewezen dat die dingen niet te vertrouwen zijn. En ja hoor een dikke week voor mijn nod gaf deze test een dun tweede streepje aan.!! Natuurlijk hopen we dat de test gelijk krijgt maar voor ons was dit gewoon een expiriment en doen we volgende week als het nodig is een goeie test van clearbleu.
Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik me niet heel lekker voel, Van mn borsten kan ik niet op aan ( ik het het syndroom van tietze) Maar het is net of ik buiten met zelf ben zeg maar dat ik naast me zelf loop de laatste week, ik kan uit de pan vliegen terwijl ik me zelf er van bewust ben dat het nergens over gaat. Ook ben ik moe en na het eten misselijk. Ik heb ook al een week het ongi gevoel in mijn buik maar dat is nog te vroeg.

Nou we wachten het maar weer af deze maand en stiekem hoop ik toch een klein beetje dat die romed test het bij mij wel bij het goede einde had

Suc6 allemaal en tot snel

natasjha

Hoi Natasjha,

onzeker word je daarvan he?Ik heb ook die ovulatietesten van Romed gebruikt vorige maand en ik had ook geen eisprong volgens die dingen.Terwijl ik mijn ie goed voelde zoals altijd en mijn temp na die tijd omhoog ging.
En ook zwangerschapstest gaf een week voor mijn NOD een tweede streepje,maar ik werd gewoon ongi hoor.

Ik heb deze maand de testen van MatCare en ben nu in mijn vruchtbare periode,ik verwacht mijn eisprong eind van deze week.Ik moet zeggen dat deze   testen wel makkelijk werken hoor.Ik ben alleen wel benieuwd of deze wel een keer aan gaan geven dat ik een eisprong krijg.Het streepje was vandaag wel weer wat donbkerder dan gisteren dus ik denk het haast wel.
Ook heb ik daar de zwangerschapstesten van liggen dus ik als ze betrowubaar zijn ,laat ik het hier ook weer weten hoor.

Wel spannend hoor die dingen die je voelt!Ik hoop voor je dat de ongi lekker wegblijft en dat je toch zwanger bent!

Sterkte nog deze spannende dagen!Ik duimvoor je !

groetjes Cindy

Terug
Bovenaan