Getest: negatief!

Hi, ik heb ook getest. Ik wist al dat ik niet zwanger ben maar mijn ongi komt maar niet dus ik denk ff testen voor de zekerheid. Ik voel al de hele dag mijn buik en rug maar die rode duivels willen niet op komen. Ik heb nu zoiets van: kom maar op dan kan ik verder maar ze vertikken het.

F, bij mij was ook na een tijd geen streepje te bekennen dus er is nog hoop voor je.

x Po

Hoi lieve Po,

Wat vreselijk balen zeg! Maar je dacht het zelf ook al he? Maar.. wat jij altijd zegt, geen bloed = goed!

Ik blijf voor je duimen hoor!

Dikke kus F

Dank je F, nu ga ik wel ff twijffelen over mijn eisprong. Zou hij dan later zijn geweest? Volgens mij moet je toch wel ongeveer 15 dagen na je eisprong ongi zijn toch?

Pfff, onzekerheid is echt vreselijk en ik had vanmorgen echt de ongikrampen in buik en rug dus het kon niet anders dacht ik.

Ik duim ook nog steeds voor jou hoor!

x Po

Ja lijkt me wel maar het varieert. Gemiddeld word je 14 dagen na je ei ongi maar dit kan varieert tussen de 12 (zoals bij mij het geval is) en 16 dagen.

Die onzerheid is ook vreselijk. Ik was heel nuchter tot ik dat vage streepje na een kwartier zag. Deze ene dag is erger dan de 1,5 week van mijn eisprong tot gisteren! Hopelijk zitten we niet lang meer in onzekerheid!

X F

Lieve Po,

Wat jammer dat de test negatief is, maar misschien heb je te vroeg getest. Je bent nog steeds niet ongi dus het kan nog steeds. Ik blijf voor je duimen! Succes!

liefs Renske

Terug
Bovenaan