getest niet zwanger maar nog steeds niet ongesteld!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

heb eergister test gedaan maar gaf aan niet zwanger maar ben ondertussen met een cyclus bezig vn dik 37 dagen!is dit normaal???heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ong ga worden. heb wel erg zere tepels!

dit is ook de eerste maand dat ik bezig ben dus ga nergens vanuit maar vind het toch wel raar zo een lange cyclus heb ergens gelezen dat een cyclus van 28-35 dagen normaal is!!

liefs petra

hallo,

heel herkenbaar je verhaal ik had het zelf kunnen schrijven alleen werd ik 7 december voor het laatstg ongesteld en zijn we vanaf september bezig. Als ik het maandag nog niet ben ga ik naar de dokter...... hoop dat als ik niet zwanger ben ik snel ongesteld wordt.......

Hoi Petra
Het kan idd dat je na het stoppen met de pil een lang(er)e cyclus hebt. Je lichaam moet gewoon ontpillen. Dit kan snel gaan en ook langer duren,dat is bij iedereen verschillend. Meestal als je voor het gebruik van de pil een regelmatige cyclus had dan krijg je die (over een tijdje) gewoon weer terug.Was je er voor ook onregelmatig dan krijg je die onregelmatigheid dus ook gewoon weer terug, helaas!
Dit is dus wat ik zelf heb, zit nu in week 12! zonder menstruatie en ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, negatieve testen en ook niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Maar....... de lengte bij mij is ook weer uitzonderlijk hoor dus maak je geen zorgen, als je niet zwanger bent komt je ongi vanzelf weer, zo niet of je twijfeld, bel je toch even je huisarts, die is er om je te helpen met zulke vragen :)
Succes en op naar een zwangerschap! voor ons allemaal!

xxx Niekje

Terug
Bovenaan