Getest!! voor Emmie en Dan

A

Anoniem

Guest
Hoi Emmie en Dan,

Ik zou het jullie laten weten............Met lood in m'n schoen heb ik gisteren toch een test gehaald bij de kruidvat. Waar ik al bang voor was.........hartstikke negatief.
Ik kan niet in woorden uitleggen hoe ik mij nu voel. Het lijkt of ik gisteren helemaal in elkaar geslagen ben of dat er iemand is overleden. Compleet teneer geslagen. Ik voel mij echt shit.
Tuurlijk heb ik zo iets van op naar de 16e ronde.......maar diep in mijn hart wil ik het los laten.
Het feit is echter dat ik nog steeds niet ongesteld ben en inmiddels een week overtijd ben. Heb echt buikpijn. Niet misselijk en geen andere kwalen.
Vannacht droomde ik dat ik ging trouwen........ik vertelde het op mijn werk en toen zei iemand spontaan.....ben je zwanger...........NEE DUS>>>>

Emmie, het is vandaag jouw dag.........Ik blijf duimen en hoop dat die stomme duivels naar pluto verhuizen voor de komende 9 a 10 maanden.

Dan, heb jij al getest???

Ik blijf voor jullie duimen. Misschien luistert iemand naar een zielige vrouwtje... die op naar de 16e ronde gaat.

Trouwens ik ben 30 en bezig met ronde 16 voor 1e kindje...

Dikke kus,

Anu!!!

Hey Anu..

Wat kan je dat van je stuk brengen he.. Kan me voorstellen dat je je beroerd voelt nu.. Ik zit zelf in ronde 10 nu voor mijn vierde kindje (eerste van mijn vriend) en heb er de ene keer meer last van dan de andere..
Er is geen pijl op te trekken elke maand.. elke keer weer andere verschijnselen maar elke keer weer mis..
Moeder natuur houdt ons behoorlijk voor de gek steeds..
Wens je veel sterkte..

liefs.. Bats

Lieve Anu! Wat erg! Ik weet niks te zeggen, had zo gehoopt voor je!!!! Ik weet, veel heb je er nu niet aan, maar eens komt de dag dat ook jij je kindje in je armen hebt!!! Je krijgt van me een dikke knuffel ook dat zal niet veel helpen, o ja ik zal ook voor je bidden! Veel liefs en een dikke kus! Em  

Lieve Anu,
Ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt,maar geef nog niet op. Zolang je niet ongesteld geworden bent, kun je over paar dagen weer een testje doen en anders misschien even naar de HA. Ben je eerder we gewoon redelijk regelmatig ongesteld geworden?
Hoe dan ook, ik snap dat je je zo klote voelt en geef er maar lekker aan toe. Ik leef met je mee.

Ik heb dinsdag met trillende handen een test gedaan, ook hartstikke negatief. Maar nog steeds niet ongesteld en gister en vandaag zo misselijk dat ik zelfs moest braken. Ik ben ook niet gaan werken en ben nu even thuis aan het werk. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld en geef de hoop (misschien tegen beter weten in, maar er zijn er meer die eerst negatief testen) niet op en ga zaterdag opnieuw testen. Voel me nu al 2 dagen goed rot, maar ja.

Veel sterkte en we houden elkaar op de hoogte.

dikke kus,
Danielle

Terug
Bovenaan