getest

Hoi meiden!
Ik heb getest, maar ben nog negatief! Hoe kan dat nou? toch te vroeg? Op de CB stond trouwens wel de met clomid wat later reactie kon komen. Laten we dat dan maar hopen, want ik zit nu met mijn 6e nod nog steeds op 37.2! En ik heb zere borsten en een opgeblazen gevoel.
Over een paar dagen nog eens proberen. Heb nog wel goede hoop.
Groetjes,
Aagje

Wat jammer joh. Ookal heb je hoop is het toch teleurstellend. Anders had jij een echt geweldig weekend gehad.
Nu nog maar even wachten en dan hopen dat-ie positief is. Succes ermee! Hoop dat het toch al raak is ookal weet je het nog niet

Hey Aagje, ik dacht al waar zit je nou?? Wat rot joh,,nog steeds negatief vind ik het heel raar hoor al zo lang een hoge temp??? Ga anders even langs je ha voor een bloedtest!! Hier wordt je toch ook niet vrolijk van...

Suc6 liefs moi xxx

hoi,voor mij van het zelfde laken een broek.ook mijn 6 de nod.ook aan de clomid,en een negatieve test.pff.wou dat ik al een paar weken verder was.groetjes leen

Jeetje Aagje(en Leen)
Wat zitten jullie in onrust zeg....ik hoop echt dat het voor jullie allebei raak is...nog even afwachten dus..of anders naar de huisarts voor een bloedtest.
Succes liefs Esther

Terug
Bovenaan