Getest

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik heb vanmorgen weer getest en weer negatief !!!!! Ik word er gek van !!!!!!!!! Volgende week maar eens naar mijn HA. Zijn er hier ook temperatuur-experts ???? Want ik snap niets meer van mijn curve :

graden tijd
dag 18 : 37.0 10.15
dag 19 : 36.7 08.45
dag 20 : 36.7 06.15
dag 21 : 36.7 06.10
dag 22 : 36.7 06.05
dag 23 : 36.7 06.10
dag 24 : 36.7 06.05
dag 25 : 36.2 06.15
dag 26 : 36.6 06.05
dag 27 : 36.6 06.05
dag 28 : 36.6 05.00
dag 29 : 36.6 05.00
dag 30 : 36.5 05.50
dag 31 : 36.3 04.55
dag 32 : 36.7 06.00
dag 33 : 36.9 05.25
dag 34 : 36.9 05.10
dag 35 : 37.0 06.00
dag 36 : 36.8 06.00
dag 37 : 37.2 05.50
dag 38 : 37.0 05.50(dit is vandaag)

Op dag 31 is 'ie 36.3 dus ik dacht nu is het gebeurd maar de dagen erna stijgt 'ie weer ???!!! Ik ben ook niet ziek want anders had dat de veroorzaker kunnen zijn. Meiden, wat moet ik doen ????

Liefs van een beetje teleurgestelde Biaggi

hallo biaggi,

het is heel belangrijk om op vaste tijden te tempen.
doe je dat niet dan kloppen de temperaturen niet ook speeld er mee of je laat naar bed bent gegaan daardoor kan je temp hoger uitvallen.
mijn advies is; temperatuur op een vast tijdstip en zet daar ook je wekker voor. en ga op tijd naar bed dan krijg je niet van die warrige temperaturen.
heel veel succes

Lieve Biaggi,
ik kon vanmorgen niet wachten om te kijken of je al getest had....Wat balen zeg!!Ik had zo gehoopt dat je nu postitief zou testen. Over temperaturen kan ik je helaas niets vertellen, dat heb ik nog helemaal nooit gedaan! Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je vragen....Ik denk in elk geval aan je!
Liefs van Pooky

Meid, wat waardeloos. Ik kan me goed voorstellen dat je er een beetje wanhopig en verdrietig van werd. Ik had toch echt het idee dat het allemaal wel positief zou zijn. Hopelijk kun je gauw bij je huisarts terecht volgende week. Ik blijf voor je duimen!
Groetjes, Kat

Hoi Biaggi,

Ik moest de hele tijd aan je denken, hoopte zo dat het raak was en..dat je daar dan nu een positieve test van had.
Je menstruatie is er toch nog niet, kunnen we toch nog even doorduimen,toch??
Ken je Anke nog? die had eerst ook geen pos. test maar bleek later toch raak,

Liefs Jeanette

Jeetje wat erg die onzekerheid! Ik ben niet zo bezig met temperaturen...
Ik zou over een paar dagen nog maar een keer testen als je nog niet ongi bent.
Sterkte en ik duim voor je!
Liefs Waterman

Lieve Biaggi,

Wat een toestand met jou!! Ik dacht echt dat het bewijs nu wel overduidelijk geleverd zou zijn! Maar wanhoop niet hoor! Met jouw temperatuurlijst kun je heel goed zwanger zijn. Ik zal je uitleggen waarom. Als het eitje innestelt, kun je in je luteale fase (dus na eisprong) een temperatuurdip krijgen die 1 dag duurt. Dat zou bij jou dus op dag 31 gebeurd kunnen zijn. Wat ook vaak voorkomt op curven van zwangeren, is dat je temp stijgt na je ei, en na de innestelling nog verder stijgt, en dan ook hoger blijft. Dat noemen ze trifasisch. Ik had beide tekenen in mijn laatste (zwangere) temperatuurcurve, en zo te zien heb jij ze ook!! Misschien ben jij zo'n pechvogel die pas na een paar weken positief test. Ik hoop dat een de dokter een bloedtest bij je wil doen, zodat je wat eerder uitsluitsel hebt.

Sterkte lieverd, en hou moed!! Ik wacht nog steeds op je op het septemberforum!

Dikke knuffel van Inge

Bedankt lieve meiden, heerlijk zo'n oppepper !!!

Lieve Inge, bedankt dat je mij iets meer duidelijkheid hebt gegeven omtrent mijn temperatuurslijst. Ik snapte er geen hout meer van !!! Maandag gaan we de HA maar eens bellen en vragen of idd een bloedtest mogelijk is. En blijf jij maar wachten op mij op het septemberforum want zoals het nu lijkt kom ik nog wel aan !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan