getest

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben een poosje hier niet geweest, even wat gas terug genomen!

vorige maand kwam   mijn nod 2 dagen eerder?
gisteren( vrijdag) was mijn nod voor juli...   niets
woensdag had ik getest  : te vroeg
vandaag (zaterdag) getest nog negatief?!

Ik wil dan gewoon graag weten waar ik aan toe ben, er is ook nog niets te bekenen en vrijdag had ik wel het ongi gevoel, maar dat zegt niets.

geduld??

groetjes Tamara ronde 5

hoi,

heb precies hetzelfde... nu 2 dagen overtijd en gister meteen getest, negatief.
heb ook het gevoel dat de ongi eraan komt, maar je blijft toch hopen.
ik heb dit een paar maanden geleden ook gehad, maar toen was mijn cyclus nog niet helemaal regelmatig. nu  heb ik al maanden 28 dagen.

spannend  

groetjes Ruby

Hoi,

Probeer de tampon test... wanneer er bloed aankomt dan kun je er dus vanuit gaan dat je binnen twee dagen ongesteld gaat worden. Ik heb het ook op deze manier gedaan. (wanneer er maar een klein beetje helder bloed komt kan het zijn dat je een haarvaatje hebt geraakt).
Hoop voor jullie dat het weg blijft. Ben zelf pas een week na mijn NOD ongi geworden...weten dat het eraan zit te komen maar het zet dan niet door. Zo frustrerend zodat ik toen ik het eindelijk werd toch een beetje opgelucht was omdat ik nu dus de zekerheid had!

Groetjes Ineke

Hoi,

Ineke bedankt voor je tip, ik heb hem net uitgevoerd, de tampon test ik heb de tampon een uurtje laten zitten, was dat goed??
ik weet het niet.

er zat geen bloed, of wat er op lijkt aan!       Wat nu???

mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen, vorige maand was het 2 dagen korter, dat heb ik dan liever, weet je eerder waar je aan toe bent!!

groetjes Tamara

Hai,

Een uurtje is lang genoeg, een minuut was ook voldoende geweest. (giechel). Wanneer er dus helemaal niets aan zit kun je dus in principe de komende 2 dagen nog niets verwachten... Ik had deze test op zondg gedaan en toen kwam er wat bloed. Op maandag niets en op Dinsdag wee wat bloed. Waarschijnlijk heb ik toen haarvaatjes geraakt. Op donderdag zat er echt duidelijk bruin slijm aan. Zoals aan het begin van een ongesteldheid. Pas vrijdag zette het dus echt door!
Maar zo ging het bij mij. Het is natuurlijk geen zwangerschapstest maar je weet dus ongeveer wel hoe het in je lichaam momenteel gesteld is en bij jou dus nog geen ongi in aantocht.... Ik hoop voor je dat dit pas over 8 maanden weer het geval zal zijn!!

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan