getest

A

Anoniem

Guest
heb vanmorgen voor de eerste keer in al die acht rondes getest.   Hartstikke NEGATIEF ! Heb vrijdag pas mijn nod maar kon niet wachten. Ben natuurlijk weer teleurgesteld  maar ja.
Nu ben ik voorbereid op die stomme rode duivels. Ze gaan mijn vakantie verpesten! (vertrek zaterdag naar Italië). Had zo gehoopt om met goed nieuws te kunnen gaan.
Ik weet dat het kan zijn dat ik gewoon te vroeg getest heb maar ik denk dat ik me beter al kan neerleggen bij het feit dat we naar ronde 9 moeten....
Hopelijk gaat het de anderen beter af deze maand.
Sorry meiden moest even mijn ding kwijt! Wat een rot gevoel kan je daardoor hebben !

Liefs Caroline

neem nog een test mee op vakantie. wie weet heb je hem nodig. hoop ik wel voor je in ieder geval. blijft lastig he, om die teleurstellingen te incasseren.
veel succes en geluk gewenst. en een fijne vakantie natuurlijk
groetjes
greet

Hoi Caroline,
Ik had gister al stukje geschreven over testen voor NOD en het is ook jouw teleurstellende gevoel wat ik daar ook mee bedoel. Je bent helemaal teleurgesteld, terwijl je nog paar dagen voor je NOD zit. Die test zegt nog niks meid, dus je kunt nog steeds hoop houden zolang je niet ongesteld wordt a.s. vrijdag. Je hebt gewoon veels te vroeg getest. 'k zou het na vrijdag nog eens proberen als de duivels, want dat zijn   het helemaal als je lekker op vakantie gaat, hopelijk wegblijven.
Ik duim voor je,

Liefs,
Danielle

Hoi,

Is inderdaad een goeie tip om een paar dagen na je nod pas te testen.
Is de teleurstelling misschien iets minder groot.
Maar ik heb zelf vorige ronde ook voor mijn nod getest,was ook negatief,maar de spanning kon ik ook niet meer aan...het is toch eigenlijk verschrikkelijk dat wachten alsmaar.....hadden we maar wat meer geduld...

Gelukkig zitten we allemaal in het zelfde schuitje!!

Liefs,Swinnie

Hey meis,

Wat balen voor je zeg!!  Maar net wat die anderen meiden typen je kunt nog hoop houden als de duivels niet komen tenminste!!! Wie weet ga je toch met z'n drieeën naar Italië!!!
Succes hé!!! Ga voor je duimen!!!

Liefs Sandy

hoi hoi het is beeter om niet voor je nod dat geef teleurstelingen hoor leker wachten tot je nod ook al weet ik dat dat heelmoelijk is liefs jolanda

Hey lieve meiden,

bedankt voor jullie reacties! Voel me echt gesteund!
Zaterdag vertrek ik op vakantie. Ik hou jullie zeker op de hoogte of het met z'n drieën is of toch met twee.

Liefs Caroline

PS. Ik test nooit meer voor mijn NOD! Een kadootje krijg je ook niet voor je verjaardag! Ik moet gewoon geduld leren hebben! (stond toevallig niet in de rij toen ze dat hebben uitgedeeld )

Terug
Bovenaan