getest

A

Anoniem

Guest
getest negatief
dus we wachten wel weer een paar dagen
ik heb me vanmorgen getest met die van de kruitvat
maar ik lees zoveel ander verhalen
welke test is nu de beste ?

groetjes miranda

Dat is balen zeg!
Ik heb vorige week 1 x positief en 2 x negatief getest. Dat is ook heel erg frustrerend en raar. Nu mijn NOD nog maar effe afwachten  en dan maar nog eens testen.
Veel succes!

Groetjes Andrea

oh bah! jij ook al, dahne ook al! mooi rot! maar goed, maar even afwachten weer dus...
ik heb,toen ik zwanger was getest met predictor en ik had  3 dagen na nod positieve test en een vriendin van mij zelfs 1 dag na nod, dus mischien een idee om die te kopen en anders een clear blue, daar hoor ik ook goede verhalen over hier op ¨dit forum!

succes!

liefs marjolein

Ha Naomi.

Ik had hetzelfde deze week. Ik had aan twee vriendinnen (die maar door bleven zeuren en vragen...toch toegegeven uiteindelijk) verteld dat ik (en vriend off course) plannen heb om zwanger te raken. En ook dat we al 8 maanden bezig zijn. Ze waren helemaal enthousiast en een van mijn vriendinnen wilde pendelen of ik op dat moment zwanger was. Twee dagen erna moest ik weer ongesteld worden. De pendel gaf aan dat ik zwanger was.
Ik was er helemaal zenuwachtig van en heb de volgende ochtend een test gekocht. Bij Kruidvat, volgens mij zijn ze best goed, hoor. Ik heb deze al vaker gebruikt.
Maar HELAAS, het mocht niet zo zijn.
Volgende keer beter, hoop ik. Ik wens jou ook veel succes ermee. Ik weet dat het best frusterend is als het weer negatief is, maar hou vol, hoor!!! Doe ik ook. Het komt vast en zeker een keer.

Groetjes Jorien

Terug
Bovenaan