getest

A

Anoniem

Guest
nou ik heb er vanmiddag dus een zwangerschapstest tegenaan gegooid en die was negatief. Best logisch want ik heb normaal gesproken over 8 dagen mijn NOD en nu ws eerder omdat ik 10 dagen geleden mijn eisprong heb gehad. Dan dus dinsdag pas NOD.
Geen idee waarom maar bedacht me opeens ik ga testen want ik zal wel zwanger zijn.
Nou niet dus. Best balen en juist daarom weet ik nu: ik twijfel niet meer over een derde kindje, we gaan ervoor!

Ook weer positief dus die negatieve test haha.

groetjes diedoes

volgende keer beter maak je niet te druk!!!! succes xxxxx springkikkertje

je hebt gelijk. Vind het nu ook prima, zie wel hoe het gaat. Morgen nog wel een keer testen omdat de tandarts een foto wil maken en het wel handig is om dan te weten of ik zwanger ben. We zullen zien.

groetjes diedoes

ik heb mijn nod maandag ook vrij vroeg een eisprong gehad 4 febr.
26 jan ongesteld geworden.
ik heb sinds vandaag buikpijn en nu oprispingen.
kan dit iets betekenen.
ik denk zelf van niet zit tussen mijn oren wil het zo graag.
maar wacht netjes af tot maandag ook een drukkend gevoel onder in mijn buik.
ik had een kleine schimmelinfectie zaterdag zondag nu niet meer.wat kan dit zijn dan.

succes met zwanger worden.

en misschien test je de volgende keer wel positief.

gr yvon

hebje volgende week maandag je NOD of vandaag= Sorry kan niet terug lezen.
Schimmelinfectie kan met hormonen te maken hebben. Je kan er meer last van hebben als je zwanger bent of ongesteld wordt. Hopelijk dat eerste dus.
Heb nu zelf het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Deze maand ook weinig kans ivm erge buikpijn en weinig klussen. Maargoed we zien het. Morgenochtend even testen als ik niet ongi ben geworden en dan naar de tandarts.

groetjes diedoes

Terug
Bovenaan