getest

hallo iedereen,

kheb nod op 21 juni, maar kon niet meer wachten met testen....
heb vanmorgen een test gedaan en er verscheen een heel licht streepje. kweet ook niet wat ik daar van denken moet, omdat ik natuurlijk 4 dagen voor mijn nod getest heb.
ja ja kweet het.....afwachten.....vertel ns wat nieuws haha....we doen nix anders toch!!

ik laat het jullie weten tzt, kben woensdag jarig (26) dus het zou natuurlijk wel een super kado zijn....
rustig aan kimpansee, je draait door!!!

dames, jullie ook veel succes met jullie gehobby, het wachten op je nod en/of het testen!

en ik wil toch ff kwijt dat ik me op het forum hier erg prettig voel, we hebben en willen allemaal hetzelfde, vandaar dat we elkaar vast zo tot steun kunnen zijn!

xx kimpansee

he kimpansee, dat zou wel helemaal top zijn zeg! Ik heb hier eerder gezien dat een licht streepje ook een streepje is...
en natuurlijk ook uit eigenbelang zou ik t goed nieuws vinden: weer een bewijs dat t echt wel kan.
Nou, nog even een weekendje op de tanden bijten en dan heb je misschien zekerheid toch? ik duim voor je, lis
ps als je tussendoor nog een keer test laat je t wel weten he?

Wel spannend hoor. Maar hoop voor je dat je ongi weg blijft. Dan heb je vast het mooiste verjaardagscadeau dat iemand zich kan wensen.

Lekker he, met zo'n forum. Kun je gewoon met mensen kletsen die vaak allemaal het zelfde meemaken en je niet raar vinden omdat je van die gekke vragen stelt. en je kunt je frustraties lekker kwijt. Wie dit uit heeft gevonden is goed bezig.

Nou ben benieuwd hoe het afloopt. Zal voor je duimen.

xxx Janna Nienke

Je hebt een streepje!!! Maakt niet uit of het nou een lichte is of niet, dat geeft alleen aan dat je nog niet genoeg zwanherschapshormoon in je lichaam hebt.

Maar die hormoon maak je ook alleen aan als je zwanger bent, dus ik zou zeggen.......

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs...
MoMo

uh, tja momo zoals jij het nu zegt tja uh dan heb je absoluut gelijk, maar ik durf absoluut niet met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben...
voel me nu alleen wel echt anders dan anders zeg maar...(zijn nu ruim 10 maanden bezig).
ik hoop het, maar maandag weet ik het hopelijk zeker!
dan laat ik het wel weten, maar het doet me zeker wel wat dat je zo reageerd, kvind het zelfs een beetje eng worden nu....dat het echt eindelijk eens waar zou kunnen zijn.....
spannend hoor!!

bedankt! doet me goed

xx kimpansee

Hoi Kimpansee.
Klinkt positief allemaal! Als je het helemaal zeker wilt weten, kun je ook de digitale test van clear blue doen. Hij is wel wat duurder, maar er verschijnt heel duidelijk een plus of een min (digitaal) en dus geen vage streepjes etc.!
Succes!
Groetjes Willeke (jan.forum)

hoi
veel gemeen hebben wij
ik heb mijn nod 23 juni
ben elf maanden bezig en volgende week
word ik 25
alleen ik heb een paar maanden ook een vaag streepje alleen ik werd weer ongi
alleen ik was toen al heel lang over tijd
succes ik duim voor je

Terug
Bovenaan