getest

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ik heb gisteren een test gedaan, was 4 dgn overtijd, en hij gaf een vette negatief aan. Was erg teleurgesteld, maar zolang die duivels er niet zijn, hebben we nog grote kans, dachten wij.
Vandaag dus 5 dgn overtijd. Ik dacht laat ik de ferti.vp. maar eens bellen. Dus ik om 15:30 van mijn werk naar huis toe racen, even snel plassen, en ja hoor, daar waren ze, die krengen. Daar viel mijn droom weer in de wc pot. Toch maar meteen de vp gebeld of wij deze ronde nog mee konden doen vanwege de zomerstop van het zh. Gelukkig kon dit nog. Vandaag nog ff afwachten of het goed doorbreekt, en dan kan ik morgen weer mijn eerste decapeptyl prik zetten, BAH BAH en nog eens BAH.
Ook van mijn kant geen goed nieuws dus, kan jullie ook niet in de steek laten he, moet wel met jullie meedoen.
Het wachtbankje wordt wel erg leeg nu.
Dikkevoor iedereen die de duivels weer op bezoek hebben gekregen, en onze tijd komt er ook snel aan hoor. We gaan er weer voor met z'n allen (toch???)
Kruimel

He kruimel,

Wat jammer zeg. Ik ben heel het weekend al aan het kijken of er iets van je opstond, had toch een goed gevoel, maar jammer. Bij mijn zijn de rode duivels net weg en moet donderdag naar het ziekenhuis voor een nieuwe ronde. Dit is alleen nog niet helemaal duidelijk omdat het ziekenhuis bij ons ook vakantie heeft. Ergens vind ik dat raar!! Maar ja het zal wel. Wie weet is een warme zomeravond nog een keer ergens goed voor!!! hahaha.

In ieder geval, wilde ik je laten weten dat ik met je meeleef en ik laat je niet in de steek. Ga op voor poging 5!!

Geniet van het mooie weer.

lfs Roelje

Hi Kruimel,

He meid BALEN!!!!!! Ik had echt hele goede hoop, wat had al mijn hoop voor deze maand op jou gezet, maar helaas ook van jou kant geen goed nieuws. Kop op he, laat de moed niet zakken. We gaan met zijn allen door naar de volgende ronde en dat gaat me een knaller worden, dat bankje blijft vol!!!!! Keep up the positive mood!!!

Liefs Scorpy

Hoi Kruimel

Jakkie, ik had zo gehoopt dat je goed nieuws had. Wat een teleurstelling voor jezelf. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken.
We gaan ervoor

Lydia

He wat rot voor je!!   Gelukkig kun e nog mee in een ronde voor de 'vakantiestop' (belachelijk dat die er is eigenlijk). Maar ja, liever natuurlijk dat het niet nodig geweest was.
Sterkte en hopelijk volgende ronde beter nieuws. Voor ons allemaal natuurlijk want er is niet veel positief nieuws geweest de laatste tijd!
XXX Yvet

Hai Kruimel,

Wat vervelend voor je dat die rode krengen er weer zijn. Toch iedere keer weer een teleurstelling. Maar positief blijven en we hopen op beter nieuws in de volgende ronde! Een knuffel voor jou.

Liefs Suusje

Hoi Kruimel,

Even had ik gehoopt dat jij ons IUI-wonder zou worden. Maar nee, het mocht niet zo zijn.
Meid, kom op en op naar de volgende ronde. Ben je weer een beetje over de schrik heen?

Liefs, KIppie.

Terug
Bovenaan