GETEST

hoi meiden

ik kon me niet inhouden en heb getest (morgen NOD) en kan melden dat ik...............
ZWANGER ben .
ik heb veel angst. ben bang. en blij het wisselt elkaar steeds af .

nu nog de spannende 3 weken naar de eerste echo toe pfff ook dat duuuuuurt lang dadelijk maar goed we hopen en gaan van het beste maar uit he.

ik klim nu op mijn wolk om er de eerste 8 maanden NIET meer vanaf te komen

meiden ik denk aan jullie en hoop dat jullie snel weer mogen volgen

xxx moekje

Meid, wat FIJN!!!! Geniet ervan.... probeer die gedachten van je af te zetten. Jij mag ook gaan genieten! Ook al kan de angst je soms aanvliegen.... zolang je geen reden hebt voor angst, zoek dan elke keer afleiding als je die gedachten voelt opkomen....

O wat heerlijk voor je.... wat ziet je dag er dan zonnig uit hè? Ook al regent het verschrikkelijk! Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal vol met adrenaline... niet slapen de eerste nachten.... want JIJ BENT ZWANGER!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!

Moekje,

Wat super!!! Gefeliciteerd, echt helemaal geweldig! Je angsten snappen wij allemaal en heel logisch, maar geen zwangerschap is gelijk. Het vertrouwen moet groeien, praat over je angsten met je mannetje of vriendinnen en anders hier.

Liefs grotebroer

Ha Moekje,

Ik log nu weer sinds lange tijd in op dit forum. Na 2 miskramen en 2 jaar proberen heb ik vandaag ook een test gedaan en ja hoor, ik ben ook weer zwanger!! Ik ken jou verhaal (nog) niet maar ik lees uit deze berichten dat jij ook al vaker zwanger bent geweest! Wij zijn natuurlijk super blij maar onzekerheid overheerst ook! We gaan natuurlijk ook proberen om er van te genieten, en ik kan ook niet wachten op de 1e echo!
Ik blijf je volgen op het forum, ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden dan doe ik dat ook!
Liefs!

Jeetje, ik ben een weekendje niet op het forum geweest en nu lees ik dit geweldige nieuws!

Moekje en Rebra,
allebei VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!!
Ik kan heel goed begrijpen dat jullie ook nog een beetje angstig zijn (ik denk dat iedereen die ooit een miskraam heeft gehad zich wel kan voorstellen dat je niet meteen helemaal ontspannen bent en bang bent dat het weer misgaat), maar probeer er toch lekker van te genieten. Zoals Grote broer ook al zei: iedere zwangerschap is anders.
Meiden, geniet ervan en veel geluk gewenst!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan