getest

en ook ik ben zwanger van mijn 4de kindje! ik denk dat ik rond 3 april uitgerekend ben ! spannend allemaal weer hoor. zal wel lekker druk worden met 4 kleintjes! haha

groetjes Raya
mama van Neo, Aeon en Ro
 
gefeliciteerd! Ik hoop over 1,5 week mijn vierde kindje op deze wereld te verwelkomen!Geniet van je zwangerschap,want het zal nog vlugger gaan als bij nr.3!haha!
Liefs,
 
Gefeliciteerd!! leuk de vierde!!!! hier namelijk ook een mama zwanger van de vierde!! 21 weken nu, 20 dec uitgerekend!! geniet er weer van! want het gaat toch wel weer hardt!! groetjes Claudia
 
gefeliciteerd ;leuk hoor een 4de! ik ben nu 19 weken zwanger van nr 3 maar denk dat het daar hier wel echt bij zal blijven Zat jij trouwens ook op het juni forum vorig jaar?
jou en je kinderen z'n namen komen me namelijk zo bekend voor

groetjes mira
 
Hoi,
Gefeliciteerd, blijft spannend he!!!
Ik ben een maandje eerder uitgerekend van ons vierde kindje, wij hebben al 3jongens en jij?
Geniet ervan. groetjes MJ
 
bedankt voor de felicitaties! leuk dat er toch nog zoveel meiden zijn die voor zoveel kindjes gaan!

@ mira. ja dat klopt ik zat met mijn jongste bij het juni 2009 forum. hij is uit eindelijk 1 juli geboren. Leuk dat jij ook weer zwanger bent!

MJ ik heb een jongen van bijna 4 een meisje van 2 en een jongen van 1 jaar

Groetjes
Raya
 
Terug
Bovenaan