Getest...

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen de tweede Etostest gedaan... helaas zo negatief als het maar kan! Zelfs het streepje wat gister op de test te zien was, zag ik vanmorgen niet. Ik ga er dus niet uit dat ik zwanger ben. Vandaag is wel mijn NOD, maar ik wacht het weekend eerst nog maar af... Wat niet is kan nog komen...

hmmm vaag dat de test gister positief was en nu niet... net wat je zegt: op naar het weekend! succes!

Hoi, dat heb ik een paar maanden geleden ook gehad met die Etos-testen. Die waren bij mij binnen 5 min positief. Echt een blauw streepje, maar dan de volgende dag weer negatief en ook andere testen neg. Dus gewoon niet zwanger. Ik vertrouw deze testen gewoon niet. Zo ook met predictor vals positief getest en dus niet zwanger. Heel raar!Als je overtijd blijft zou ik gewoon een goedkope kruitvat doen. Succes!

Dank je voor je tip. Ik heb inderdaad geen vertrouwen meer in de Etosstesten. Op internet schijnt dit ook een van de minst betrouwbare testen te zijn, maar ja daar kwam ik natuurlijk weer te laat achter!
Ik wacht het weekend rustig af!

Terug
Bovenaan