getest

A

Anoniem

Guest
hé,
vanmorgen een test van cb gedaan maar helaas negatief. als ik volgende week nog niet menstrueer dan test ik maar weer opnieuw. het zal wel één deze dagen doorbreken die menstruatie.

groetjes hilda

Hoi Hilda,

Dan zitten we in het zelfde schuitje, ik ook negatief getest.
Frustrerend wordt het...we wachten de REd Devils maar weer af....

gezellig kunnen we samen wachten.
elke maand lijk ik alle teken te hebben van een zwangerschap maar nu helemaal niets ook niet van een menstruatie.

Heej heej,

NOu ik heb al vanaf zondagavond het idee dat het er aan komt, rommelende buik enzo, puistjes, zit je te wachten tot dat het er aan komt, komt het niet, ook frustrerend...

dat heb ik vorige week gehad en nu is het weg. ook heb ik toen 3 dagen last gehad van hoofdpijn.
we kunnen niets anders doen dan wachten.

hee meiden,
balen dat de testen negatief aangeven, ik hoop voor jullie dat het natuurlijk straks positief is...en zo niet dat dan de ongi's gauw komen dat jullie weer een ronde verder kunnen, en weer druk kunnen gaan klussen!
Liefs

Vervelend he dat wachten.... Morgen is het alweer een week terug dat ik mijn NOD zou moeten hebben maar nog niets... wel verschijnselen van zwanger zijn maar de test was eerder deze wek nog negatief..
wachten wachten wachten...

ja of het één zwanger of het ander menstruatie. die onduidelijkheid is echt verschrikkelijk.

Terug
Bovenaan