Getest...

Hey meiden,

Ook voor jullie even een update, las dat jullie nieuwsgierig waren!
Vanmorgen een hele dikke witte negatieve test in mijn handen. Zelfs geen streepje dat er wil komen. Ben er nu echt even klaar mee... Vorige week toch echt 2 positieve testen gehad! Dan zou mijn hcg nu op z'n minst een heel stuk hoger moeten zijn! Ook nog geen ongi trouwens, maar die verwacht ik vandaag of morgen....
Oh ja, de ovulatietesten blijven echt knalpositief!

Ik ga straks alle testen de container in mikken, wachten op mijn ongi en weer verder met de volgende ronde...

Thanx voor jullie steun, ook al hoor ik hier (helaas) niet thuis!

Hoop tot snel.

Liefs Daisy
 
Wat voor testen gebruik je? Die van het kruidvat zijn goed! Twee voor zo ongeveer 10 euro daar krijg je duidelijk een kruis bij een positieve test! En een min bij negatief! Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn! Succes!
 
Ik heb kruidvat 2 voor 5 geprobeerd. Daar hoorde ik altijd goede verhalen over. Helaas hier geen twee streepjes.
Als mijn ongi uitblijft wil ik donderdag pas weer gaan testen. Dan hebben we een evaluatie van de eerste drie keer iui en kan ik evt. Meteen de vraag neerleggen hoe het kan, overtijd en toch negatief. Of alsnog positief natuurlijk, maar die kans acht ik klein.

Vandaag even door zien te kmen, morgen zal ik een stuk beter in mijn vel zitten!

Liefs Daisy

 
hey meis, ik hoor ( nog) niet maar als je hiervoor 2 positieve testen hebt gehad daarna niet meer kan het zijn dat je vroege miskraam hebt gehad, wil je niet bang maken of teleur stellen of verdrietig maken

ik had dat ook vorig jaar 2 hele positieve testen met duidelijk zwanger ( gebruik de digitale van clearblue)

toen 2 dagen later kwam de vrouw van moeders voor moeders en daar was die negatief, en volgende morgen ook, bleek dus een vroege miskraam.

heel veel sterkte en hopenlijk waren de testen niet goed en blijk je als nog zwanger te zijn.

liefs
 
Oh meid wat jammer zeg...ik heb dit ook een aantal keer gehad, dan was er waarschijnlijk wel iets aan t gebeuren en is t vroeg mis gegaan, daarom ben ik gestopt met vroeg testen...hoe moeilijk dat ook is..

Hou moed meid, je weet t he, bij ons heeft t 3,5 jaar geduurd en ben nu alweer 26 weken zwanger!! Juist als je denkt t gebeurt noooooit meer, kan het wel goed raak zijn!

dikke knuffel Yosha
 
Hey yosha!

26 weken alweer, wat vliegt de tijd! Ben ook ff klaar met testen voorlopig. Ik moet ze ook gewoon niet meer in huis halen en in de ochtend snel mijn urine verspillen :)

Vanmiddag een high tea met mams afgesproken, dus lekker volstoppen met veel te vette en slechte dingen!

X
 
Balen joh, waarschijnlijk wel een bevruchting maar geen innesteling. Dan wordt je binnenkort toch ongesteld. Niet leuk!!
Zet m op meid, niet opgeven!

xx
 
Terug
Bovenaan