Getest

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Getest vanmorgen en geen 2e streep te bekennen! Hoe vaak ik ook kijk, helemaal niks:-( voel me een beetje down nu! De duivels zijn mij dus echt niet vergeten deze maand!

Liefs Ram24

Pffff... Jij ook al... Jank maar lekker mee! Wordt gezellig op het forum vandaag. Nu maar hopen dat alles een beetje snel doorbreekt, kunnen we weer snel aan de volgende ronde denken!
Zit hier de streep er hier gewoon op te kijken, wordt tijd dat ze de container ingaan.

Sterkte meid, vandaag ff rustig aan, morgen zal voor ons de wereld er weer vrolijker uitzien!

Liefs Daisy

Lieve Ram,

Wat ontzettend balen zeg!! Pfff.....soms is het echt niet eerlijk!! Weet je....elke maand die onzekerheid is 'killing' ....het moet gewoon zijn: een positieve test of de duivels op tijd, dan weet je iig waar je aan toe bent.

Ik hoop stieken dat je later deze week alsnog positief test meid, ik blijf duimen!!

Liefs Lynn.

Ik meld me ook aan bij de club...allemaal weer met frisse moed naar de volgende ronde.

@Daisy
Vandaag inderdaad ff alles eruit janken! En dat die stomme rot duivels snel komen zodat we naar de volgende ronde kunnen! Onze tijd komt ook meid, en terwijl ik dit schrijf voelt dat heel kut want ook wij zouden graag nu zwanger willen zijn. Daisy huil je emmer vol, doe ik ook! En vandaag weer mooi weer dus misschien helpt ons dat ook een beetje!

@Lynn
Ik word inderdaad gek dat die duivels hun eigen dagen bepalen en dat ik daar niks over te zeggen heb! Al helemaal frustrerend dat je dan niet goed weet wanneer je echt moet klussen! Als die duivels zo onregelmatig komen hoe kan ik nog weten wanneer mijn vruchtbare dag is?
Ik ben trouwens echt blij voor jou en je mannetje!

@Ukkietje
Welkom bij de volgende ronde! Hopen dat het voor ons ook een keer is weggelegd!

Liefs Ram24

@ram 24
Ik ben niet heel erg actief op het forum, maar lees graag zo nu en dan eens mee. Balen van de negatieve testen, ik dacht bij mezelf dat het nu ook raak zou zijn omdat ik normaal altijd heel veel kwaaltjes heb, maar nu juist niet dus ik dacht misschien is het dan nu wél raak. (Alleen had ik gister ineens gevoelige boobies). Maar helaas vandaag zijn mijn duivels toch gekomen!!!

Toen ik was gestopt met de pil (6mnd geleden) had ik een mooie cyclus van 28 dagen maar de laatste 2 maanden ineens 26 dagen, nu deze maand weer 28 dagen...
Dus lekker handig allemaal, maar wat ik dus met mijn berichtje wilde zeggen... Toen ik vorig jaar zwanger wilde worden had ik meteen ovu testen gekocht en toen was het in 1 keer raak! (helaas wel miskraam) met de kruidvat testen. Ik heb ze nu nog niet gebruikt omdat ik dacht dat het zonder ook wel zou lukken, maar ik ga ze voor deze ronde denk maar weer aanschaffen ;)

Succes de volgende ronde!

Groetjes mimi

Ontsettend balen voor je zeg!. Hopelijk komen de duivels sne, al het dan toch niet zo mag zijn deze ronde. dan kun je weer naar de volgende ronde.
Sterkte meid

Terug
Bovenaan