getik in buik de hik?

Sinds ruim een week voel ik om de paar dagen een soort getik in mijn buik. Nou zei een kennis van mij dat het kindje dan de hik heeft, klopt dat?
Het tikken is ,als het er is ,altijd op dezelfde plek en duurt een minuut of 2.
Ben nu 27.3 zwanger.
bedankt vast voor de reacties.

Hoi AnneJet,

Het is denk idd de hik! Mijn kindje heeft ook regelmatig de hik en dat schijnt goed te zijn. Ze zijn dan aan het oefen met drinken geloof ik.

Je kan het altijd voor de zekerheid even vragen aan je VK.

Groetjes Cvn

Ja dat is de hik! Mijn ukkie heeft het iedere dag wel een paar keer.
Je kunt mijn buik ook op die plek steeds ophoog komen bij de hik. Komt geloof ik inderdaad doro het drinken. Ook heb ik het vermoeden dat mijn kindje het krijgt als hij zich te druk maakt. (hij heeft namelijk wel heel veel de hik)

Groetjes, Ris 32,3 weken van de derde

hoi meiden,
klinkt inderdaad als de hik! Grappig is dat he.
Tijdens mijn vorige zwangerschap had onze dochter echt heel vaak de hik, vaak meerdere keren per dag en echt super duidelijk. Mijn buik schudde soms helemaal mee. Ook na de bevalling had ze erg vaak de hik, was echt typisch voor haar.
Tijdens deze zwangerschap heb ik het nog niet gemerkt dat ze de hik heeft, maar wie weet komt het nog. Het is overigens helemaal normaal als ze in je buik de hik hebben, hoort er inderdaad bij door het verslikken in vruchtwater als ze dat drinken / oefenen met ademhalen zeg maar.

groetjes

Terug
Bovenaan