getob met de flessen

de titel zegt het al jarne doet weer eens raar met de fles zo drinkt hij dagen 1x140 en 4x200 en zo drinkt hij nog maar 5x140 ik vind het zo lastig volgens de rekensom moet hij 900cc perdag hebben ik vind dit wel veel maar hij dronk het wel altijd heeft iemand tips
jarne is trouwens 11 weken en weegt 6 kilo

hoi hoi

hierzo hetzelfde probleem de ene keer drink je meer als de andere keer (verschilt per 2a 3 dagen)
vaak heeft ze dan een goed ritme een paar dagen en dan gooit ze alles weer andersom
ik laat haar maar, ze is goed op gewicht (denk ik haha morgen wordt ze weer gewogen)
zelf lijkt ze het zo fijn te vinden, dus vind ik het ook goed.
ik probeer maar altijd te denken dat ik ook niet alle dagen evenveel honger heb soms heel veel en soms minder. en dat babys dat dan ook misschien hebben.

als ze te dun word of suf dan zou ik er wel mee naar de dokter gaan. maar anders zou ik het nog zo laten.

gr.

regeldagen, dagen dat het eetritme weg is en andere hoeveelheden.
1 keer gehad dat ze daardoor 11 voedingen had, van 30cc tot 130cc

als het over het algemeen maar goed is.

vorige week dronk ze 1 dag 770ml en ze hoort625 te hebben

succes
gr sabine

die regeldagen weten idd wat.

niks om je zorgen over te maken hoor.
zolang de luiers elke keer vol zitten en je kindje actief blijft is er niks aan de hand.

liefs, do

Gewoon goed naar je kind kijken. Als je kindje tevreden is, is het goed. Inderdaad drinken ze de ene keer meer dan de andere.
Tessa drinkt de ene keer 70 à 80 cc en dan weer 130 (ze is 5,5 week).
De richtlijn is 150 cc per kg lichaamsgewicht per 24u, maar vergeet niet, dat dit een RICHTlijn is en het dus per kind kan verschillen.

Terug
Bovenaan