Getrappel alleen rechts in buik

<p>Hi dames,</p><p> </p><p>Momenteel ben ik 32 weken zwanger. Je zou zeggen dat de kleine spruit haar positie ingenomen heeft, maar zoals ik haar soms voel liggen, lijkt het alsof ze schuin mn mn buik ligt. De billen of het hoofdje rechts onder mn ribben en de andere kant richting mijn linker lies. Wanneer onze kleine dame beweegt voel ik haar enkel rechts. Net onder mijn ribben, daarnaast soms in de buurt van mijn navel, maar echt NOOIT links in mijn buik. Alsof het daar helemaal leeg staat.... Ik weet dat babies een voorkeurskant hebben, maar je zou zeggen dat je de kleintjes met dit formaat ook een keer ergens anders in je buik zou moeten voelen.</p><p>Herkent iemand dit?</p>

Klinkt voor mij herkenbaar.
Mijn zoontje voelde ik altijd (aan het einde dan (+-32 en verder), in het begin was het wat vager en kon hij waarschijnlijk ook nog meer van positie wisselen) alleen linksboven en rechtsonder in mijn buik. Hij lag met z'n hoofd rechtsboven tegen mijn ribben, zijn voeten en een hand linksboven bij mijn ribben en een hand achter z'n kont (rechtsonderin dus). Ik hoop voor je dat het hoofdje beneden ligt (al moet het dan natuurlijk ook nog in het bekken gaan liggen) ivm bevalling. ;) 

Mijn dochter lag met 30 weken al ingedaald en voelde ik ook maar aan één kant schoppen. Ik zou de volgende keer even bij de vk vragen of ze kunnen voelen, want soms zit je zelf helemaal bij het verkeerde eind. Succes nog even!

Terug
Bovenaan