Getrappel op mijn blaas?

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden,

Ik ben nu 24 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje.

Sinds een aantal weken voel ik het ook iedere dag wel bewegen.
De ene dag meer dan de andere, maar elke dag wel een paar keer.
Tot nu toe voelde ik de kleine voornamelijk boeven of onder in mijn buik.

Nu voel ik sinds een paar dagen dezelfde soort "schopjes" meer  tegen mijn blaas lijkt wel.
Herkent iemand dit? Zou de kleine een dansje op mijn blaas kunnen houden?

xxx

hoi meid

alles goed? wen er maar aan want dat gevoel van het op je blaas dansen ga je nog veel vaker hebben. dat krijg je als hij met zijn voeten naar beneden ligt. en wakker is. het is niet altijdt een prettig gevoel. maar soms kan het wel grappig zijn. die van mij deed het ook heel veel. waardoor hij me soms echt leit rennen naar de wc. nu ligt hij moet zijn voeten naar boven want hij heeft niet meer de ruimte om te dansen. dus nu schopt hij tegen mijn ribben. wat wel gaaf is want soms   zie ik echt al de vorm van zijn voet uit mijn buik omhoog komen en als ik dan mijn hand er tegen zet trekt hij zijn voetje terug.Ik ben nu 31 weken en ik hoop dat hij nu zo blijft liggen. geniet van het feit dat hij nog alle ruimte heeft om te dansen in je buik want nu is het nog niet pijnlijk. rond de dertig weken begint het een beetje pijnlijk te worden af en toe als ze wat kracht zetten. bij die van mij in ieder geval wel en bij de eerste was het ook zo.
maar buiten dat om kan ik er soms ook echt om lachen.dan lijkt het wel of hij een dansmarathon houdt.mijn buik vliegt dan alle kanten op.
echt grappig.
maja ik praat weer teveel . veel succes verder en geniet van zijn bewegingen.

groetjes. tasja.

Hee,

Ik herken het gelijk. Tot vannochtend voelde ik slechts wat gekriebel her en der in mijn buik, maar toen ik vannochtend nog in bed lag leek mijn blaas wel een trampoline!

Ik had vannochtend toevallig een echo bij de verloskundige en hij vertelde inderdaad dat het nu nog wel mee zal vallen maar dat ze nog veel sterker gaat worden en dus harder kan  gaan trappen.

we gaan het vast allemaal meemaken.

vos
22w 4d

owja dat herken ik heel goed! soms ga ik helemaal heen en weer hihihi...
ik ben nu 30 weken en 3 dagen zwanger van ons 2e kindje. Hij heeft een tijdje in stuit gelegen en trapte daarom hardstikke leuk iedere keer op mijn blaas. Het enige nadeel daarvan was dat ik enorm vaak naar de wc moest!   moet ik nu nog wel trouwens..

sinds kort is hij gelukkig gedraaid en ligt in hoofdligging.. pff
alleen wat ik nu heb is dat hij tegen mijn ribben gaat trappen.
Vanmorgen had ik ineens..als ik hoestte dat ik het gevoel had dat zijn voetje klem kwam te zitten. Zo voelde het echt hoor! heel raar..
Nu word ik ook geschopt trouwens...prachtig om te voelen en zal het best missen als hij eenmaal geboren is..tjee hij gaat wel tekeer hoor!!! wordt vast een voetballer later!
Ik praat in de hij-vorm..het is inderdaad een jongetje . We hebben al één meisje van 2,5 jaar.

Groetjes bianca

Terug
Bovenaan