getrokken kies

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

even een tandenvraagje voor mezelf... hihi na al die tandenvragen  over onze kleintjes.
ik heb afgelopen woensdag aan de rechterkant een kies moeten trekken vanwege een doorkomende verstandskies.
de verstandskies zat schuin onder de laatste kies te drukken en aangezien deze niet zo goed meer was, hebben ze deze getrokken i.p.v. de verstandskies.
ze hopen nu dat de verstandskies naar voren schuift en goed op zn plek komt.

de getrokken kies was 3 CM LANG!!
hadden of hebben jullie dit ook gehad?

ik heb nu nog steeds veel pijn en leef op pcm om de vier uur 2 van 500 mg.
het gat is nog rijkelijk aanwezig....
is dit alles normaal?

heb een dikke pijnlijke wang...
hebben jullie hier advies voor?

liefs marina

hoi Marina

ik heb 3 jaar geleden ook mijn kies laten trekken en heb er ruim een week last van gehad.Een jaar later aan de andere kant en daar had ik geen last van alleen met bukken en zo.
Dus succes ermee.

groetjes Danielle

hey

ik zelf heb er geen ervaring mee (wil ik graag zo houden ook hahaha)

maar mn vriend heeft ze wel alle 4 moeten laten trekken.

ook hij had veel pijn en heeft pijnstillers van de kaakchriurg gehad.

zware pijnstillers. werkte heel goed volgens hem.

bij de eerste 2 die getrokken waren, is hij heel ziek geweest.

hoge koorts, overgeven, pijn.

bij de andere 2 heeft hij minder last gehad.

hij heeft een week met een blauwe wang gelopen en daarna had hij nergens meer last van.

komt goed, tot die tijd... stertke.

liefs, do

Hey

Ik wou even weten hoe het nu met je is?
Of heb je er nog last van?

groetjes Danielle

hoi,

lief dat je vraagt hoe het gaat...
nou het gaat niet zo lekker, heb gisteren aan de andere kant een wortel uit de zijkant van mijn gehemelte aan de andere kant van mijn gebit getrokken....
die zat aan het bot vast, dus dat was een heel gehannes.
Heb nu dus rechts achterin nog een groot gat met pijn, het gat is al wel wat kleiner als eerst, maar is nog best groot, daar heb ik nog een gekneusd gevoel en heb nu dus links aan binnenkant van mijn gebit halverwege ook een groot gat vanwege een wortel die er uti moest, is ook nog lekker aan klieren van pijn.

vroeger groeide mijn tanden dubbel, de melktanden gingen er niet uit, en de 'grote' tanden kwamen er naast doorheen, die melktanden zijn eigenlijk vroeger ook allemaal getrokken, maar kan me daar niets van herrinneren,   hoe dat ging met de gaten enz.
maar in ieder geval zat er nog een wortel van een melktand en die had mijn vorige tandarts altijd laten zitten, zo van; als je er geen last van hebt, hoeft hij er niet uit.
Maar ik zit nu bij een nieuwe tandarts en bij die wortel bleven er altijd wat etensresten achter zitten, en was het een heel gepoets om het schoon te krijgen daar, en die zei we halen hem eruit voor je er l
straks pijn aan krijgt... vandaar.

ik heb nu een heel mooi gebitje, door ruim 7 jaar beugelgebruik en dat wil ik graag zo houden, dus in mijn hartje heb ik het er allemaal voor over... maar helaas word daar de pijn niet minder van....

mn verstandskies is ook aan het doorkomen en daar heb ik ook best last van, mijn zoontje krijgt nu 2 voortandjes, maar vind het gewoon sneu dat het zo vervelend is, snap hem nu wel beter.... hihi

nou dit was het hele verhaal,
liefs marina

Terug
Bovenaan