getrouwd

A

Anoniem

Guest
Gister zijn we in het "geheim" getrouwd, of eigenlijk gezegd hebben we onze partnerregistratie omlaten zetten in een huwelijk. We zijn met z'n 3tjes naar het stadhuis gegaan. Het was meer een formaliteit, plaatsen van handtekeningen en klaar. Daarna zijn we gezellig op een terrasje gaan zitten met een gebakje er bij en 's avonds lekker uit eten. Niet veel speciaals maar voor mij genoeg.
We hadden wel voor familie en vrienden een fotokaart gemaakt met hierop een foto van ons en een klein foto'tje van thijs die dan verteld dat papa en mama getrouwd zijn. Moet zelf zeggen was een hele leuke kaart. Mijn schoonzusjes hebben leuk gereageerd, de een heeft bloemen laten brengen door m'n zwager, de ander hing huilend aan de telefoon.
Hierdoor heb ik er enorm de pest over in dat mijn eigen zus, een smsje stuurt met de tekst: gefeliciteerd nog heb net je kaart gehad.
Dat is het vervelende van sms-en tegenwoordig sommige nemen niet de moeite meer om fatsoenlijk te bellen. Het is niet dat ze ver weg woont of zo, ze woont hier 5 min. vandaan.
Ben hier enorm over teleurgesteld. van je familie moet je het maar hebben.
Mijn ouders heb ik de kaart meegegeven aangezien die gister op vakantie zijn gegaan, ze mochten 'm pas in het vliegtuig openmaken.Van hun kreeg ik wel een leuke sms.

Verder ben ik wel gelukkig met mijn "nieuwe" man en daar gaat het toch om.

Jama mv Thijs

Gefeliciteerd hoor!! Fijne "wittebroodsweken".

Groetjes, Marieke

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
hoop dat je een leuke dag hebt gehad, ook al vier je geen groot of traditioneel feest het is wel een bijzondere dag.
balen inderdaad dat je dan zo een smsje krijgt van je eigen zus.
groetjes sylvana

Van harte gefeliciteeeeerd!!!
Leuk hoor!!

Je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken. Sommige kunnen zich behoorlijk gepasseerd voelen als een ander in het geheim trouwt en kunnen daarom soms bot reageren. Trek je er maar niks van aan, lekker doen waar je je goed bij voelt en geniet maar van  het "man en vrouw" zijn!!!

Esmé mv Kay

Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van jullie gezinnetje!
Liefs Kitty en een dikke knuf van Tess

Gefeliciteerd !!
Leuk hoor dat jullie lekker met zijn drietjes zijn getrouwd, tja en als mensen zich gepasseerd voelen zegt dit meer over hen dan over jullie !!

Geniet lekker van je mannetje en natuurlijk van jullie gezinnetje !!

Jolanda

gefeliciteerd !leuk hoor.
je moet helemaal zelf weten hoe je het doet hoor!
als jullie het goed zo vinden..mooi toch.
Wij zijn klein getrouwd,alleen met ouders en broers enz.
vooral mijn schoonouders stonden wat stom te kijken,toen we zijden dat we het klein deden en dus geen peettantes enz...
Werdt ik soms niet goed van..
schoonmoeders is zo ouderwets,wat hebben   die ouwelui soms toch haha
ga eens met de tijd mee
groetjes piewie

Gefeliciteerd hoor. En je moet toch doen wat je zelf denkt dat goed is. Sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf en niet aan het geluk van een ander. Niet druk om maken hoor.

Chiel en ik wilde vorige jaar op een maandagochtend (gratis) trouwen en verder niemand erbij. Nu hadden we uit goed fatsoen verteld dat we dat gingen doen en dat we er niemand bi wild hebben. Wat denk je. Mijn schoonmoeder staat bij het gemeentehuis. Nou ik ben er nog steeds ziek van. ik had duidelijk gezegd als zijn perse wilde komen dat ik mijn vader dan ook had willen laten komen. Dus ik vind dat je het goed gedaan hebt zo hoor. Je kan het toch niet voor iedereen goed doen.

Geniet ervan saampjes!!!

Gr. Natasj mv Jamie

Terug
Bovenaan