getsest maar???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

1 dag overtijd vandaag, en getest, maar weet niet... ik heb tot nu toe de afgelopen 2 jaar wel 20 keer getest. nooit positief.
vandaag zag ik wel wat vaags, maar niet echt een streep op de juiste plaats volgens mij. maar ja, weet ik veel, ik weet niet hoedicht die streepjes bij elkaar horen te staan.
op de bijsluiter staat wel een getekend plaatje. en daaruit kan ik opmaken dat er iets meer ruimte tussen zou moeten zitten.
over een paar dage nog maar een keer testen, als ik niet ongi ben dan....
vind het wel spannend. ik vind dat het deze maand gewoon raak MOET zijn. we hebben zo ons best gedaan, en het is voorspeld dat we zwanger zouden worden in maart 2007! hahaha
we zien wel.

doei, esther

ik heb een DRINGEND vraagje haha. vanmorgen getest en misschien wel zwanger.
ik heb een mat care test gebruikt en zie wel een vaaaaaag streepje maar weet niet of die op de juiste plaats staat??

iemand ervaring met matcare testen?
er zit ongeveer 2 milimeter tussen maar op de afbeelding van de bijsluiter lijkt het meer.

iiiiiii hoop t zo.
iemand een andwoord??

liefs esther

Hoi,

Ik heb geen ervaring met de zwangerschapstesten van matcare, maar wel met de ovulatietesten.
Volgens mij maakt het qua streepjes niet zoveel uit, dus ik hoop dat ik je vraag kan beantwoorden.

Zover als het controlestreepje van de zijkant verwijderd is, zover zit ook de teststreep van de zijkant.
Snap je het nog?  

|    |    

En als je nog niet genoeg  duidelijkheid hebt, gewoon over een paar dagen weer testen.

Succes.

Liefs Mickey              

he hoi micky

thanx voor de snelle reactie.
dan zit ie echt t ver naar links. dus te dicht bij de controlestreep.
hoop dat er nog iemand reageerd...

liefs esther

Terug
Bovenaan