Getsie!!!

A

Anoniem

Guest
hai allemaal. ben net 1 keer ongesteld geworden na het stoppen van de pil, afgelopen zondag was mijn laatste ongi dag. was 5 dagen ongi en best licht, lichter dan met de pil. nu vandaag zat er licht rood op het toiletpapiertje, dus maar even voorzorgmaatregelen nemen....net allemaal, KLINKT EN IS VIES, zwarte dikke drap in mijn tampon, GETSIE!!!!!!!! heeft iemand dit ook weleens gehad? zou mijn lichaam de pil rotzooi er uit aan werken zijn??
xxxxx wen

Dat had ik ook....Ik heb vorige week de menstruatie gehad en aan het eind heb ik het altijd wat lichter. Net op de dag dat je zou denken dat het zou stoppen, ook opeens een grote zwarte bloedprop. Ik weet ook niet wat dit was...had ik nog nooit gehad.
ik twijfelde of het misschien een miskraam kon zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat ik al een paar dagen ongesteld was en we het maar een keer gedaan hadden in de vruchtbare dagen.

Ik kan je dus niet helpen, misschien krijgen we nog antwoord van anderen

dat zijn bloedproppen, je ei dat ingenesteld heeft gezeten. Je kunt als je dat hebt beter een maandverband gebruiken, dan kan het er beter uit.
Het is iets waar je je niet druk over hoeft te maken. Je hebt geen miskraam gehad ofzo. tenminste zo vertelde de dokter het tegen mij, heb het namelijk al meerdere malen gehad.

Groetjes weegschaal

Terug
Bovenaan