getsie

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Sorry dat ik nu niet zoveel reageer enzow.....maar Yoëll en ik zijn al vanaf maandag ziek, dikke de buikgriep te pakken...wat een ellende zeg als je kindje ziek is en je bent zelf ook ziek....pffff
Telkens zelf te vriend met meneer de wc en dan ook nog kots rapen van Yoëll en hem `s ochtends vroeg en `s avonds laat onder de douche moet hebben ivm spuitluiers....bah...

Yoëll eet en slaapt gelukkig wel goed (moet hem na het overgeven zelfs wakker maken want hij blijft er gewoon in liggen GADVERDAMME, maar goed dat hij het zelf niet door heeft...) maar ondanks alles eet en drinkt ie wel super goed, wel minder als normaal maar hij krijgt alles binnen....hij is tot nu toe een halve kilo afgevallen...
ik daarintegen al ruim 6,5 kilo.....wel lekker natuurlijk maar had het liever op een andere manier gehad....pffff ik eet ook al vanaf maandag niets anders dan beschuiten en water of roosvicee....

Liefs Denise

Ach gossie, meid, wat een narigheid! Ben je al voor jezelf bij de huisarts geweest? Een beetje buikgriep moet nu zo ongeveer toch wel over zijn, zorg maar goed voor jezelf hoor!

Heel veel sterkte en beterschap, ook en vooral voor je jezelf (want je mannetje heeft er niet zoveel last van gelukkig)

Groetjes
Susan

Jeetje, het heerst wel weer op het moment zeg! Houd hem maar heel goed in de gaten, want het kan heel snel gaan met die kleintjes!

En voor jou een ! 6,5kg!

Marieke mv Lyanne

Nog steeds ziek? Hopelijk worden jullie snel weer beter en kunnen jullie van de kerstdagen gaan genieten. Beterschap!

Groetjes,
Nelly.

Da's inderdaad niet grappig! Veel beterschap samen en hopelijk knappen jullie snel weer op!

groetjes,
mv Tijs

poe hee, je hoopt toch dat het met een dag of 2-3 wel over is

beterschap voor jullie!

liefs Jenneke mv Ivar

Ach Denise!

Het houdt maar niet op he?
Ik hoop echt dat het nu alleen maar beter gaat en dat jullie toch nog goed de kerstdagen doorkomen. Mocht dat zo zijn, dan kan jij wel wat extra lekkers eten nu de kilo's eraf zijn bij je hihi!

Groetjes van Cissy

He wat vervelend,..

Hier hebben we die fase ook net gehad. Valt tegen he,.. pff..
Heel erg veel beterschap gewenst!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan