Getssie...

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen die dit leest

Ik ben vandaag, nee laat ik het anders zeggen de hele maand al in een Getssie bui!!
Al een hele poos lees ik aandachtig de berichtje op deze site, heerlijk om te lezen!
Ook al een paar berichtjes achter gelaten.. maar nu dacht ik: ik deel mijn Getssie bui even met deze mensen

4 maanden ben ik bezig om zwanger te raken (Ik weet het, das nog niet eens zo heel  lang vergeleken met andere vrouwen hier) Maar het lukt maar niet
Vervelend, rot, niks aan, spannend is het! maar boven alles is het een teleurstelling als je test en  ziet dat je weer niet zwanger bent.  
Getssie al weet ik hoeveel zwangerschapstesten zijn er bij mij door heen gegaan..  
zucht niet leuk..  
Ach ik ben nog maar 22jong tijd heb ik nog wel....maar ik wil het zo graag..
Dus bijdeze gooi ik allemaal geluks sterretje op de site voor iedere vrouw die zwanger wil raken ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++  

haha wat een verhaal!!    

Liefs xx

ook voor jullie succes hoor!!

groetjes mij

kijk eens op www.tweedewondertje.beebiesite.nl  

Hoi Inana,

ik heb je sterretjes gevangen wij zijn sinds novenber gestopt met de pil, we hebben al een zootje van 20 maanden en willen graag een broertje of zusje voor hem.
Bij de 1e was ik in 4maand zwanger, nu hebben we even gewacht zodat ik een beetje weet hoe mijn cyclus is.
Ik hoop voor ons allemaal dat we snel een wondertje  mogen verwachten.
Oja ik ben trouwens 26 jaar

Groetjes Sandra mama van niels  

Hoi sandra,

Ik ben een beetje laat met reageren,  weet niet of je deze nu nog gaat lezen  
Wat leuk zeg dat je een kleine er bij wil, ook spannend!!
Ik snap het wel dat je er graag een broertje of zusje bij wilt hebben.
Maakt het toch een beetje compleet he
Het zijn maar wondertjes wat er allemaal gebeurt!
Ik hoop dat het gaat lukken!!!
(ik ben vandaag ongi geworden...) op naar de volgende ronde!!!

Liefs Inanna!!

Terug
Bovenaan